آمریکا برای حفظ اقتصاد خود حاضر است همه جهان را نابود کند

دهاقان- امام جمعه دهاقان گفت:این خوی استکباری آمریکاست که برای حفظ اقتصاد خود حاضر است همه جهان را نابود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:در سال2015میلادی حدودیکصدو95کشور در پاریس گرد هم آمدند تامعاهده ای راامضا کنند برای اینکه تولید گاز های گلخانه ای را برای حفظ محیط زیست کم کنند ،این در حالیست که آمریکا بزرگترین تولید کننده گاز های گلخانه ای است اما ترامپ کاری بس عجیب کرد و خود رااز معاهده خارج نمود بگونه ای که عکس العمل همه دنیا وحتی10شهردار کشور خود را به همراه داشت .

وی  باتوجه به اینکه ترامپ شخصیتی است که فقط به اقتصاد خود فکر می کند،اذعان داشت:آمریکا برای حفظ اقتصاد خود حاضر است همه جارا خراب کند وقرار داد های میلیاردی ببندند وضعیف ترین کشور(یمن) را به دست پولدار ترین کشور منطقه بدهند.

خطیب نماز جمعه دهاقان با توجه به انفجار در کشور کابل و تعداد زخمی شدگان وکشته ها،تصریح کرد:یک نکته ای که سیاسیون باید توجه کنند این است که تروریسم خود را به شرق آسیا می کشد ،جایی که از لحاظ روحی وخصوصیاتی که می شناسیم اگر لانه کرد بیرون کردنش مشکل است .

حجت الاسلام رضوانی بااشاره به جنایات تروریسم در مناطق مختلف جهان،تصریح کرد:اگر این جنایات بسط و گسترش یابد همه جهان را آلوده می کند وراهی نیست جز اینکه سر اصلی مار کوبیده شود.

وی ادامه داد:ما الحمد الله توانستیم بازوهای تروریسم را در عراق وسوریه مهار کنیم وهمین روز ها انشاالله خبر پیروزی مردم عراق در موصل را خواهیم شنید .

امام جمعه دهاقان باتوجه به سالروزر رحلت امام خمینی(ره)،اذعان داشت:چهاردهم وپانزدهم خرداد رابطه معنوی باامام وقیامش دارد واگر بخواهیم خلاصه کنیم از سال41که مبارزه امام آغاز شد ودرسال42 که این مبارزه باانجمن های ایالتی وولایتی که شاه با نخست وزیر خائن خود مطرح کرد وانقلاب سفید نیز انجام گرفت می توان بگوییم مبارزه امام با نفوذ آمریکا واسراییل است که می خواستند در شریان های تصمیم گیری ایران دخالت کنند امااین رهبر مجاهد انقلاب با هوشیاری ودرایت خاص خود جلوی آنها ایستادگی کرد.

حجت الاسلام رضوانی در پایان بااشاره به جشن گلریزانی که انجام می شود،این کاررا برنامه ای مطلوب عنوان کرد وگفت:مهم ترین کاری که باید انجام شود این است که جلوی معضلاتی که منجر به روانه شدن افراد به زندان می شود را بگیریم ومسئولان نیز باید درزمینه ی  ایجاد اشتغال،وکاهش طلاق واعتیاد و...برنامه ریزی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:بنا به گفته رییس سازمان زندان های کشور،در سال گذشته 10هزار نفر از همسران زندانیان بدلیل فقدان سرپرست درخواست طلاق داده اند.

کد خبر 305365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.