موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو درتیران و کرون ثبت نشد

تیران-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون گفت: موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در شهرستان تیران و کرون ثبت نشده و اقدامات پیشگیرانه ادامه دارد.

جمشید اویسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به گسترش بیماری تب کریمه کنگو در کشور اظهارداشت: اقدامات کنترلی و نظارتی از زمان اعلام این بیماری در شهرستان صورت گرفت که تاکنون موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو  در شهرستان تیران و کرون ثبت نشده است.

وی افزود: پیشگیری از ابتلا به این بیماری در شهرستان با همکاری اتاق اصناف و دامپزشکی انجام می شود که نظارت بر تولید و عرضه گوشت در این راستا صورت می گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون بیان داشت: واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان آموزش همگانی و اطلاع رسانی در شهرستان با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها انجام داده که ابتلا به این بیماری کاهش یابد.

وی ادامه داد: مردم نسبت به خرید مواد غذایی باید دقت و توجه ویژه داشته باشند و همواره خریدهای خود را از محل های مورد تایید دامپزشکی و شبکه و بهداشت و درمان و دارای مجوز خریداری کنند که در خرید گوشت این موضوع بسیار مهم است که گوشت تاییده بهداشتی داشته باشد.

اویسی ادامه داد: نظارت ها و مراقبت های مردم در کاهش ابتلا به بیماری بسیار مهم است و باید مردم نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 305328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.