تدوین نقشه راه برای انجام وظایف محوله  درحوزه مشترکین آبفا

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در حوزه مشترکین شرکت آب و فاضلاب باید هرساله نقشه راه برای انجام وظایف محوله تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا هاشم امینی با تاکید بر اینکه باید در تحقق شعار امسال در این بخش تلاش مضاعف کرد، اظهار داشت: با همفکری، هم اندیشی و  هم افزایی قابل توجه می توان کارها را بهتر به سرانجام رساند که در نهایت رضایت خاطر مشترکین را به همراه خواهد داشت.

وی راه اندازی سامانه 1522 را امری خلاقانه برشمرد و بیان داشت: هم اکنون  با راه اندازی سامانه 1522 بسیاری از فعالیت ها غیرحضوری ودر سطح گسترده ای انجام می شود که مزیت های بسیاری را در پی دارد که یکی از مهمترین آنها صرفه جویی در تردد و هزینه مشترکین است که این مهم برای شرکت بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان حوزه مشترکین را بسیار تاثیرگذار دانست تاکید کرد: حوزه مشترکین به لحاظ ارتباط گسترده ای  که با مردم دارند بسیار حائز اهمیت می باشد بدین ترتیب انتظار می رود کارکنان در حوزه مشترکین خلاقیت در ارائه خدمات به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند. بدین گونه رضایت بیش از پیش  مردم  و مسئولین از ارائه  خدمات فعالان این بخش حاصل می شود.

وی بکاریری دانش نوین را بسیار موثر در ارائه خدمات مطلوب برشمرد و تصریح کرد: کارکنان باید خود را تجهیز به دانش روز پیرامون فعالیتی که در دستور کار قرار دارند، دهند تا خدمات رسانی به بهترین شکل انجام گیرد این در حالیست که شرکت آبفا استان اصفهان در این زمینه پیشرو می باشد.

امینی تصریح کرد: کارکنان باید در آغاز هرسال نقشه راهی  برای انجام بهتر وظایف محوله تدوین کنند و برمبنای آن در صددجرای برنامه های از پیش تعیین شده باشند تا با تلاش همه کارکنان شاهد تحقق شعار سال  باشیم.

کد خبر 305308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.