استاد قدیم و شاگرد دیرین

سه بازیکن حال حاضر تراکتورسازی سابقه شاگردی یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن را دارند هرچند که یکی از آنها به احتمال فراوان نمی‌تواند به همکاری با باشگاه تبریزی ادامه دهد.

به گزارش ایمنا، تراکتورسازی که از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است نه تنها مجاز به جذب بازیکن جدید نیست که کار دشواری برای حفظ نفرات فعلی دارد. یکی از مهره‌های کلیدی تیم که تراکتورسازان بابت حضورش برای فصل بعد مطمئن هستند هادی محمدی است. از خدمت سربازی این مدافع ۲۶ ساله هنوز یک سال دیگر باقی است و قرارداد او تا پایان فصل ۹۷-۹۶ اعتبار دارد. به این ترتیب، هادی محمدی که سابقه ۲ سال همکاری با یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن را دارد در تراکتورسازی نیز شاگرد این مربی ۴۶ ساله خواهد بود.

برعکس محمدی وضعیت یکی دیگر از شاگردان سابق یحیی در ذوب‌آهن در هاله‌ای از ابهام است. نام سینا عشوری فصل پیش پس از مصدومیت این بازیکن موقتاً از فهرست تراکتورسازی خارج شد و حالا با توجه به ممنوعیت باشگاه تبریزی از فعالیت در نقل و انتقالات بعید است که تراکتورسازان اجازه بازگرداندن او به لیست تیم‌شان را داشته باشد.

به غیر از این ۲ بازیکن، محمدامین بهرامی هم از شاگردان سابق گل‌محمدی در ذوب‌آهن محسوب می‌شود. از مدت قرارداد این دروازه‌بان ۱۹ ساله با تراکتورسازی هم یک سال دیگر باقی است.

کد خبر 304925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.