خبر تلاش فراکسیون مستقلان برای حذف مطهری از هیئت‌رئیسه مجلس دروغ بزرگ است

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس گفت: خبر تلاش این فراکسیون برای حذف علی مطهری از هیئت‌رئیسه مجلس یک دروغ بزرگ است و ریشه در شیطنت برخی دوستان دارد که به دنبال سهم‌خواهی‌های دیگر هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 7 خرداد) در حاشیه جلسه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین نتایج رایزنی‌ها در مورد ترکیب هیأت رئیسه مجلس در سال جاری اظهار کرد: مذاکرات مختلفی رخ داده ولی اگر به خروجی منتج شده باشد پس بحث‌های بعدی برای چیست؟

وی با اشاره به پیشنهاد روز جمعه علی مطهری نماینده مردم تهران، افزود: ایشان پیشنهاد داد که گزینه ریاست مجلس مشترک باشد و منشی‌ها و کارپردازان نیز به صورت 3 نفر از هر فراکسیون تعیین شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: درباره نائب رئیسی نیز پیشنهاد ما این است که چهار نفر کاندیدا شوند، یعنی 2 نائب رئیس قبلی به علاوه 2 کاندیدای دیگر از 2 فراکسیون دیگر.

نعمتی در ادامه گفت: در آنجا دوستان از آقای مطهری خواستند این پیشنهاد را در فراکسیون خود مصوب کرده و سپس به جلسه مشترک میان 3 فراکسیون بیاورد و این آخرین پیشنهادی است که در 3 فراکسیون انجام شده است.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس در پاسخ به سؤالی درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه این فراکسیون به دنبال حذف علی مطهری از هیأت رئیسه است، تصریح کرد:‌ این یک دروغ بزرگ است و ریشه در شیطنت برخی دوستان دارد تا این وحدتی که در انتخابات ریاست جمهوری دارند به هم بزنند و به دنبال سهم‌خواهی‌های دیگری هستند.

کد خبر 304712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.