هتک حرمت و حمله به منزل شیخ عیسی قاسم نشانه اسلام غربی عربی است

امام جمعه موقت سمیرم گفت: حتک حرمت و حمله به منزل شیخ عیسی قاسم در عربستان نشان از اسلام ظاهری یا غربی عربی بوده و با اسلام ناب محمدی فاصله بسیاری دارد.

حجت الاسلام میثم آقائی گفت: حضور پرشور ملت در انتخابات اخیر نشان از حاکم بودن مردم سالاری دینی در ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، امام جمعه موقت سمیرم در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: روزه داری و کمک به ایتام و نیازمندان باید در اولویت اعمال مسلمانان قرار گیرد.

حجت الاسلام میثم آقائی سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و برگزاری جشن های مشترک با آل سعود را تعبیر اسلام آمریکایی عنوان کرد و گفت: این رویداد از به وقوع پیوستن سخنان بنیان گذار انقلاب دارد.

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم سعودی ها جنایت بر جنایات خود افزوده و هر روزه با دلارهای نفتی مسلمانان در کنار آمریکائی ها به کشتار مسلمانان پرداخته اما ایران را در نشست های خود تروریست می خواند.

حجت الاسلام آقائی با اشاره به مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات اخیر گفت: این انتخابات نشان از مردم سالاری دینی داشته در حالی که سعودی ها چنین حقی را از ملت خود گرفته اما شعار حقوق بشر را علیه ملت ایران سر داده اند.

وی از ناتوانی مستکبران در مقابله با اسلام خبر داد و گفت: آنان امروز اسلام را با چهره پول پرستی، قدر طلبی و شهوت پرستی با نام اسلام وهابی در برابر اسلام ناب محمدی قرار داده تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

امام جمعه موقت سمیرم حتک حرمت و حمله به منزل شیخ عیسی قاسم در عربستان را محکوم کرد و افزود: اسلام آنان که ادعای خادم الحرمین را دارند تنها ظاهری بوده و با اسلام ناب محمدی فاصله بسیاری دارد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان یک نماز عبادی سیاسی گفت: متاسفانه برخی برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری و بنیان گذار انقلاب به نماز جمعه در هفته  گذشته توهین کردند که حضور ملت در نماز جمعه سیلی محکمی بر گستاخی های آنان خواهد بود.

کد خبر 304417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.