روز قدس بر هم زننده معادلات جهانی مستکبران

سمیرم- حجت الاسلام حسین رجائی پور روز قدس را تیر خلاص به اسرائیل و روز حمایت از ملت فلسطین نامید و گفت: همان گونه که رهبر انقلاب پیشبینی کرده بود فریاد انزجار از صهیونیسم امروزه در تمام دنیا فریاد زده می شود.

به گزارش خبرنگار  ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام حسین رجایی پور در نماز جمعه امروز، روز قدس را تیرخلاص بر پیکر صهیونیست خواند و اظهار کرد: بنیان گذار انقلاب آخرین جمعه ماه رمضان را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین روز قدس نامید.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم از نا امیدی برخی در ابتدای نامگذاری روز قدس سخن گفت و افزود: امروز شاهدیم در گوشه گوشه این جهان همانگونه که امام راحل پیش بینی کرده بودند علیه رژیم غاصب صهیونیستی در این روز راهپیمایی برگزار شده و معادلات جهانی مستکبران را برهم زده است.

وی با اشاره به کشتار و زخمی شدن بیش از ۱۶ هزار کودک فلسطینی توسط صهیونیست ها اذعان کرد: اسرائیل بدون شک سرسلطه بوده و دلیل خشمگین شدن آمریکایی ها در برابر شعارهای مرگ بر اسرائیل جز این نخواهد بود.

حجت الاسلام رجائی پور موضوع فلسطین را موضوع مهم و اول جهان اسلام عنوان کرد و تصریح کرد: امروز مستکبران با راه اندازی جنگ های داخلی و جنگ های سوریه، عراق و یمن خواستار انحراف اذهان مسلمانان از موضوع فلسطین و ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل هستند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم روزه دار سمیرم در راهپیمایی روز قدس با وجود هوای گرم گفت: مبارزه رژیم صهیونیستی، مبارزه با رژیم سلطه است.

خطیب نماز جمعه سمیرم حمله موشکی ایران به مواضع داعش را نشان از اقتدار و عزت ایران دانست و افزود: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسانه های جهان بازتاب فراوان داشت.

وی با اشاره به عملیات های تروریستی گروه های تکفیری و داعش در کشورهای اروپائی همچون فرانسه افزود: آنان بدون اجازه آمریکا حتی نتوانستند گلوله ای در پاسخ جنایات داعش در کشورشان شلیک کنند در حالی که امروز ایران پاسخی کوبنده به تکفیری های داعشی داد.

امام جمعه سمیرم اقدام سپاه را امروز باعث اقتدار جهانی ایران خواند و گفت: دشمنان داخلی و خارجی امروز خواستار ضربه زدن به این نهاد باصلابت انقلابی بوده که در این راستا شاهد اقدامات آنان هستیم.

وی گفت: مسئولی با سخنی دوپهلو و نسنجیده و مانور دشمنان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی امروز بانک مهر اقتصاد را ورشکسته جلوه داده تا منابع مالی آن بیرون کشیده شده و توان مالی سپاه را تضعیف کنند.

حجت الاسلام رجائی پور شایعه مشکلات بانک مهر را دروغ دانست و تصریح کرد: مردم امروز مواظب توطئه های دشمنان باشند تا مبادا در دام فریب های آنان گرفتار شویم.

وی با اشاره به هفتم تیرماه و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ یار انقلاب اظهار کرد: نامگذاری این روز به نام قوه قضائیه یک رویداد مهم بوده و امیدواریم عدالت اسلامی به دست این نهاد انقلابی تحقق یابد.

خطیب نماز جمعه سمیرم تحریم های جدید مجلس امریکا را ناقض برجام دانست و گفت: امروز دیگر چیزی از برجام نمانده و باید دولتمردان، نمایندگان مردم در مجلس و هیئتی که در این راستا تشکیل شده پاسخی این بدعهدی ها را با اقتدار بدهند تا دشمن هرگونه که خواست در برابر ملت ما اقدام نکند.

کد خبر 308064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.