آخر هفته خود را در جشنواره ورزشی زاینده‌رود بگذرانید

دومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود پنجشنبه و جمعه این هفته در ورزشگاه آبشار برگزار می‌شود.

حمیدرضا غزنوی رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری دومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود، اظهار کرد: دومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود با همکاری سازمان ورزش شهرداری اصفهان در امتداد پل تاریخی شهرستان تا پل خواجو  با شعار " طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند پرنشاط" صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های این جشنواره، بیان کرد: پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل خانگی، مسابقه بالگردهای خانگی، پرواز تفریحی کایت موتور و هواپیماهای ۲ نفره، پاراموتور، سقوط آزاد (بانجی جامپینگ)، تفریح و ماشین‌های کنترلی، ماشین‌های رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، جایرو کوپتر (وسیله پروازی سبک) و فلوربال از جمله برنامه‌های جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود است.

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اضافه کرد: فوتبال روی‌میز، اسپوکس، سافت بال، فوتوالی، دارت، طناب‌کشی، جهت‌یابی، بیس بال، راگبی، سپک تاکرا، قایق اژدها (دراگون بوت)، کریکت، جت اسکی و اسکی روی آب نیز از دیگر رشته‌های این جشنواره به شمار می‌رود.
غزنوی عنوان کرد: از جاری بودن آب زاینده‌رود نهایت استفاده را برای برگزاری رشته‌های آبی خواهیم کرد. از استان‌های دیگر هم برای حضور در مسابقات دراگون‌بت دعوت کردیم و قایق‌های ۲۰ نفره اضافه کردیم تا بتوانیم برنامه زیبا و جذابی داشته باشیم.

وی گفت: به دلیل حضور ورزش‌های آبی در این جشنواره برخی از هیأت‌های ورزشی دیگر نیز برای شرکت در جشنواره اعلام همکاری داشتند.

غزنوی عنوان کرد: از نکته‌های جالب اولین دوره جشنواره استقبال بانوان از ورزش بانجی جامپینگ بود. جامپینگ یکی از ورزش‌های خطرناک، هیجانی و پراسترس است و انتظار می‌رود آقایان بیشترین استقبال را داشته باشند.

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان، استعدادیابی، معرفی رشته‌های ورزشی مختلف و کمی غیرقابل دسترس عموم مردم و حمایت از زاینده‌رود و جاری بودن آب آن در تمام طول سال است.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند برای پرواز با هواپیماهای دونفره، جایرو کوپتر، بالن، بانجی جامپینگ و  ... به شماره ۳۰۰۰۷۴۶۳ پیامک بزنند.

کد خبر 304008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.