برگزاری «رپورتار تئاتر تجربه» در تالار هنر

تالار هنر، به عنوان دفتر تخصصی تئاتر در حمایت از تولیدات نمایشی کارگاه رپورتار تجربه، ۹ نمایش حاصل از این کارگاه را روی صحنه می برد.

به گزارش ایمنا،  تالار هنر در آذر ماه ۹۵ کارگاهی را با عنوان «رپورتار تجربه» که آموزش‌هایی شامل مراحل پیش تولید (ایده پردازی)، تولید (اجرا)، بعد از تولید (نقد و بررسی و دریافت بازخورد از تماشاگر) را داشت با حضور حبیب الله دانش و محمدرضا ترابی از اساتید کارگردانی و بازیگری، به مدت دو ماه برگزار کرد. در فراخوان این کارگاه از حمایت تالار هنر برای نمایش کارهایی که طی این کارگاه توسط کارآموزان تولید شده بودند خبر داده شده بود و اکنون، در اردیبهشت ماه ۹۶، هر ۹ نمایش تولید شده در این کارگاه در «رپورتار تئاتر تجربه» به اجرای عموم در می آیند.

نام این ۹ نمایش عبارت است از: «خواستگاری»  به کارگردانی محمدرضا بیگدلی، «گودال» از روح الله فهیمی، «مثل ماه از خلال توده ابرهای گذرا» از غزاله مظفری، «چه روزهای خوشی» از زهرا کمالی، «نقره ای» از افروز عیدی وند، «پشیمان» از فاطمه اسدی، «بر پهنه دریا» از ایمان جمشیدیان، «تئوری کاراکتر» از سروش سلیمانی و  «دکه بین راه» از محمد حسین اقارب پرست.

گفتنی است، در حاشیۀ نمایش این تولیدات، نشست های علمی وکارگاه های آموزشی کاربردی نیز برای علاقمندان برگزار می شود.

علاقمندان برای دیدن این نمایش ها که از ۳۱ اردیبهشت تا ۵ خرداد ماه، در دو اجرا به نمایش در می آید،  می توانند هر روز رأس ساعت ۱۶ به تالار هنر اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 303774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.