مشارکت حداکثری نشان از مردم سالاری دینی است/وجود ۶۹ شعبه اخذ رای در برخوار

فرماندار برخوار گفت: حضور گسترده و آگاهانه پای صندوق های رأی زمینه ساز جلب رضایت الهی، تحقق منافع ملّی مصالح نظام جمهوری اسلامی، رشد و پیشرفت کشور و اعتلاء و سربلندی شهرستان است.

شهرستان برخوار نگین شمال اصفهان با مردمانی سخت کوش در عرصه های صنعت، ‌تولید و کشاورزی امروز از آغاز رای گیری شاهد حضور با شکوه مردم پای صندوق های رای بود و این مشارکت خوب همچنان در حال افزایش هست.

در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها بیش از ۷۴ هزار نفر در شهرستان برخوار واجد شرایط رای دادن هستند که هزار و ۱۰۰ نفر از آنها رای اولی هستند و برای اولین بار در تعیین سرنوشت سیاسی خود مشارکت می کنند.

فرماندار برخوار در بازدید از شعب اخذ رای گفت:‌ در این دوره از انتخابات  ۶۹ شعبه اخذ رای در شهرستان برخوار آرای مردم را  جمع آوری می کنند که سه شعبه ی اخذ رای سیار است و در این شعبه ها  بیش از هزار و ۵۰۰ عوامل اجرایی، ‌نظارتی و ‌ انتظامی وظیفه برگزاری انتخابات سالم را بر عهده دارند.

اسفندیار تاجمیری افزود: در  پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۵۷ عضو شورا نیاز هست که ۲۱۶ نفر در ۷ شهر و ۷ روستا با یکدیگر رقابت می کنند.

وی از حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رای تشکر کرد و از مردم شهرستان برخوار خواست با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رأی افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت برسانند.

فرماندار برخوار انتخابات را یکی از فرصت های تاریخی و افتخارآفرین در عرصه  ملّی و محلی و نماد مردم سالاری دینی دانست.

وی حق انتخاب را آزاد دانست و گفت:‌ حضور گسترده و آگاهانه پای صندوق های رأی زمینه ساز جلب رضایت الهی، تحقق منافع ملّی  مصالح نظام جمهوری اسلامی، رشد و پیشرفت کشور و اعتلاء و سربلندی شهرستان است.

فرماندار برخوار افزود:‌ همه ارکان دخیل در امر انتخابات مکلف به تمکین نسبت به قانون و اجرای مرّ قانون هستند ودر این راستا مجریان انتخابات همت و عزم خود را برای رعایت حق الناس و حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و صیانت از آراء مردم را بر عهده دارند.

وی ملاک اصلی تشخیص واجد شرایط رأی بودن مراجعه کنندگان محترم به شعب و صدور تعرفه  را پس از بررسی اصالت شناسنامه، عدم درج مهر انتخابات جاری در شناسنامه و تولید افراد از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۷۸ یا قبل آن اعلام کرد.

کد خبر 303535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.