آمادگی کامل نیروی انتظامی استان برای برقراری امنیت در شعب اخذ رای

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: انتخابات در استان اصفهان به صورت مستقیم توسط 14 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی تامین امنیت می‌شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به آمادگی فرماندهی انتظامی اصفهان برای تامین امنیت انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در نگاه نخست مجموعه برآوردهای نیروی انتظامی این پیام را به ما می‌دهد که یکی از امن‌ترین انتخابات در طول 4 دهه انقلاب اسلامی را خواهیم داشت.

وی افزود: در نیروی انتظامی تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری شایسته انتخابات در نظر گرفته شده است و از مدت‌ها قبل برای مدیریت هفته منتهی به انتخابات که هیجانات گاهی نیز به اوج خود می‌رسید آمادگی پیشگیری از تخلفات را داشتیم.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: حدود 14 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی به صورت مستقیم وظایف خود را براساس آموزش‌ها و امکانات اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه از نخستین ساعات بامداد امروز تمام شعب اخذ رای با نهایت دقت و هوشیاری توسط عواملی که برای حفاظت از شعب تعیین شدند از مردم استقبال خواهند کرد و ما آمادگی برقراری امنیت در شعب اخذ رای را داریم، همچنین تا آخرین دقایق اخذ رای و شمارش آرا با آمادگی کامل، در خدمت مردم هستیم.

حسین زاده خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه مردم پای‌بند به قانون هستند تاکنون مشکلی نداشتیم، برخی تخلفات جزئی در اصفهان و برخی شهرستان‌ها رخ داد که نیروی انتظامی در معیت عوامل قضایی وظیفه خود را انجام دادند اما به گونه‌ای نبود که قابل ذکر باشد.

کد خبر 303473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.