خلق حماسه اقتصادی در انتخابات با حضور مردم پای صندوق های رای

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: حماسه سیاسی و اقتصادی که مقام معظم رهبری در نظر دارند باید با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تحقق یابد، چرا که این مهم بیانگر حمایت مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ابوالفضل ابوترابی با تاکید بر لزوم حضور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، اظهار داشت: انتخابات پیش‌رو باید به گونه‌ای برگزار شود که “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” و هر آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری است با مشارکت مردم خلق شود.

وی افزود: حضور در پای صندوق‌های رأی بیانگر احساس تکلیف آحاد جامعه بوده و مشارکت در انتخابات تداوم حرکت راه امام و شهدا است.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس ادامه داد: بنابراین هر چه این انتخابات با شکوه بیشتر برگزار شود، کشورمان در برابر خطرات و توطئه دشمنان مقاوم و محکم‌تر ایستادگی خواهد کرد.

وی پیرامون اینکه گزارشات و آمار جهانی بیانگر این مهم است که حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات از میانگین استانداردها بالاتر است، بیان داشت: با دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا که امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد حضور مردم بیش از پیش پر رنگ خواهد بود.

ابوترابی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات و اهمیت مشارکت عمومی مردم، تصریح کرد: انتخابات برای کشور ما که به شیوه جدید مردم سالاری اداره می‌شود، به امری حیاتی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای و جنب وجوش انتخاباتی نشاط سیاسی در کشور ایجاد می‌کند که این امر باعث می‌شود طیف‌های سیاسی مختلفی سرکار آمده و مردم هر از گاهی خانه تکانی سیاسی انجام دهند؛ درحقیقت انتخابات در کشور ما به طور غیر مستقیم رفراندومی به جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس تاکید کرد: با حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، توطئه‌های دشمنان بی‌نتیجه می‌ماند و مردم صحت انتخابات کشور را با حضور خود در پای صندوق‌های رای تایید می‌کنند.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جمهور برای چهار سال مدیریت کشور، گفت: تعامل مجلس و دولت و سایر بخش‌های نظام در خدمت رسانی به مردم مهم است و باید بر این موضوع توجه بشود.

ابوترابی پیرامون اینکه منتخبان در شوراهای اسلامی با رای و پشتوانه مردمی انتخاب می‌شوند، اظهار داشت: این کاندیداها شهر و روستاها که به پشتوانه مردم بر کرسی شوراها تکیه می‌زنند باید صداقت سرلوحه کار منتخبان شوراهای اسلامی باشد.

وی افزود: منتخبان شوراهای اسلامی در پاسخگویی به نیازهای منطقه خود با مسئولان ادارات و نهادها تعامل داشته باشند.

کد خبر 303467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.