نیامدنتان یعنی نیمه تمام ماندن راه دولت یازدهم

مشاور عالی رئیس جمهور گفت: آنچه مهم است جمعیتی است که هنوز مصمم به شرکت نیست و من می‌خواهم برای این دوستان بگویم که متوجه باشند نیامدنشان یعنی رأی به دولت نهم و دهم؛ نیامدنشان یعنی نیمه تمام ماندن راه دولت یازدهم و حمایت نکردن از حذف تحریم‌های باقی مانده.

اکبر ترکان مشاور عالی رئیس جمهور و عضو مؤسس حزب عدالت و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، درباره مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: آنهایی که طرفدار نامزدها هستند تصمیم خود را گرفته‌اند؛ یعنی هم تصمیم طرفداران آقای رئیسی روشن است و هم تصمیم طرفداران آقای روحانی؛ بر همین اساس کسی هم در این روزها نظرش تغییر نمی‌کند.

وی افزود: آنچه مهم است جمعیتی است که هنوز مصمم به شرکت نیست و من می‌خواهم برای این دوستان بگویم که متوجه باشند نیامدنشان یعنی رأی به دولت نهم و دهم؛ نیامدنشان یعنی نیمه تمام ماندن راه دولت یازدهم و حمایت نکردن از حذف تحریم‌های باقی مانده.

مشاور عالی رئیس جمهور تصریح کرد: بخشی از تحریم‌های غیر هسته‌ای که ظالمانه به ملت ما تحمیل شده باید در ادامه راه آقای روحانی برداشته شود؛ نیامدن بخشی از جمعیتی که هنوز تصمیم به انتخاب نگرفته است به معنای کمک نکردن به برداشته شدن تحریم‌هاست؛ یعنی بازگشت دوباره به تفکرات دولت نهم و دهم؛ یعنی ناتمام ماندن راه دولت یازدهم.

وی خواهش کرد: همت کنید و آستین بالا بزنید و برای سرنوشت خود تصمیم بگیرید و حتما حتما روز جمعه انگشت خود را جوهری کنید.

کد خبر 303179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.