مهیاشدن فرصت صادرات سنگ با ایجادشرکت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با ایجاد شرکت هایی در کشور متشکل از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانیم زمینه های صادرات در بخش سنگ را برای ایران و اصفهان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا اسرافیل احمدیه عصر امروز در نشست شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه با مشارکت کنندگان داخلی و خارجی که پیش از مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: اصفهان یکی از صنعتی ترین استان های کشور بوده که دارای معادن بسیاری به خصوص در بخش سنگ های تزئینی است.

وی افزود: در خصوص این سنگ ها، معادن و ماشین آلات عموما در استان اصفهان بیش از ۳۵۰ معدن سنگ تزئینی از جمله گرانیت و ... را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین واحدهای صنعت سنگبری در استان اصفهان قرار دارند، تصریح کرد: از این بابت آمادگی کاملی برای مشارکت با سرمایه گذاران خارجی داریم تا با تعامل و مشارکت با آنها صادرات سنگ های مختلف به کشورهای دیگر را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروز با افتتاح نمایشگاه سنگ، توانمندی طرف های خارجی به طور قطع سنجیده می شود، افزود: واحدهای خوبی در این نمایشگاه کنار هم جمع شده اند و این می تواند آغازگر فعالیت آنها باشد همچنین می توانیم شرکت هایی را در کشور متشکل از سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد کنیم چرا که ایران و اصفهان سنگ های خوبی برای صادرات دارد.

کد خبر 303101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.