سنگ‌های ساختمانی در صدر فراورده‌های سنگی اصفهان

دبیر کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه نه تنها در اصفهان بلکه در ایران شاهد تنوع انواع مختلف سنگ و منابع معدنی هستیم، گفت: در صدر این محصولات سنگ های ساختمانی در اولویت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا شهریار شعبانی عصر امروز در نشست شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه با مشارکت کنندگان داخلی و خارجی که پیش از مراسم افتتاحیخ سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه نه تنها در اصفهان بلکه در ایران شاهد تنوع انواع مختلف سنگ و منابع معدنی هستیم، بیان داشت: در صدر این محصولات سنگ های ساختمانی در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته حرکتی را در کمیسیون معدن اتاق بازرگانی آغاز کرده ایم، گفت: این حرکت به نوعی یکپارچگی و آمادگی در راستای اقدامی نو و دسته جمعی است و افتخار داریم که اکثر انجمن ها در کشور و استان اصفهان با ما هم راستا هستند و با وارد شدن به دهکده جهانی در حال دستیابی به موفقیت هستیم.

به گفته دبیر کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان، در نظر داریم در سال جدید فعالیت های سنگی و معدنی خود را با سایر کشورها رشد و توسعه دهیم.   

وی بیان داشت: در این راستا در سال جاری و در نخستین حرکت، با شرکت IMM کارارا ایتالیا روابط خود را در حوزه سنگ آغاز کرده و در حال توسعه آن هستیم.

نماینده شرکت IMM کارارا ایتالیا در این نشست با اشاره به اینکه تفاهم نامه این شرکت با اتاق بازرگانی دسامبر ۲۰۱۶ منعقد شد، تاکید کرد: این تفاهم نامه برای هم افزایی در راستای افزایش تجارت بین الملل و دستیابی موفقیت بیشتر است.

وی بیان داشت: در نظر داریم با این دید به همکاری خود ادامه و کمک کنیم ایران وارد بازارهای جهانی شود.

نماینده شرکت IMM کارارا ایتالیا تاکید کرد: از طریق دفتر IMM در اصفهان در نظر داریم طرف ایرانی ما به پیشرفت و مهارت در حوزه سنگ دست یابد.

نماینده برگزارکننده پاویون چین در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان نیز در این نشست، گفت: حضور چین در این نمایشگاه از سال ۲۰۱۶ آغاز و امروز ۶ دوره است که به عنوان مشارکت کننده چینی در نمایشگاه اصفهان حضور داریم.

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات برش و ماشین آلات سنگ چین از کیفیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: نمایشگاه سنگ اصفهان در ایران یکی از مهمترین نمایشگاه ها برای کشور چین است.

کد خبر 303097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.