قسمت اصلی قبل از آغاز رسمی

با اینکه درست یک ماه به آغاز موعد رسمی نقل و انتقالات باقی مانده اما در اصل زمان فعلی کلیدی‌ترین مقطع فعالیت‌های نقل و انتقالاتی است.

به گزارش ایمنا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران طبق اعلام رسمی سازمان لیگ از بیست و چهارم خرداد باز می‌شود. با اینکه نقل و انتقالات رسماً از یک ماه دیگر آغاز می‌شود اما برخی باشگاه‌های لیگ برتری از مدت‌ها پیش از اتمام فصل فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده بودند. نتیجه برخی از این فعالیت‌های غیررسمی و پنهان بلافاصله پس از اتمام لیگ مشخص شد که بارزترین نمونه آن پیوستن برق‌آسای شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس بود که کمتر از ۴۸ ساعت پس از اتمام لیگ شانزدهم اتفاق افتاد تا در عمل تمامی شایعات ماه‌های گذشته تأیید شود و معلوم گردد که قرار و مدارهای مربوط به این انتقال از مدت‌ها قبل گذاشته شده بود.

در واقع، زمان اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ تنها موعد ثبت رسمی قراردادها در هیأت‌های فوتبال است وگرنه در آن تاریخ که حوالی آن احتمالاً برای اکثر تیم‌ها مصادف با ازسرگیری تمرینات است بسیاری از باشگاه‌ها بخش بزرگی از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را پیش برده‌اند. دست‌کم آن دسته از باشگاه‌هایی که تمایل دارند تا تیم‌شان را سریع‌تر ببندند و به موقع برای فصل جدید آماده کنند از همین حالا در تدارک جذب بازیکنان مدنظرشان هستند.

کد خبر 302894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.