نمایشنامه خوانی «تابوت عهد» در موسسۀ رویش مهر

نمایشنامۀ تابوت عهد به نویسندگی نیل لیبوت و کارگردانی معصومه ماندنی از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در موسسۀ رویش مهر اجرا خوانی می شود.

کارگردان این نمایشنامه خوانی در گفتگو با ایمنا در خصوص جزییات آن گفت: موضوع «تابوت عهد» پیرامون روابط پنهانی است که در کانون خانواده شکل می گیرد و سود جویی انسان ها را از موقعیت زمانی و مکانی خودشان نشان می دهد.

معصومه ماندنی تصریح کرد: داستان نمایشنامه روایتگر ماجرایی است که در زمان رخ دادن واقعۀ ۱۱ سپتامبر شکل می گیرد. «ابی»، رئیس شرکتی در برج های دوقلو است که با کارمندش «بن» سه سال است که رابطۀ پنهانی دارد و وقتی انفجار رخ می دهد اطرافیان فکر می کنند «بن» هم در ساختمان بوده و حادثه دیده در حالی که «بن» روز خود را در خانۀ «ابی» گذرانده است و...

وی افزود: بنده به همراه محمد خسروی نقش خوانی این نمایشنامه را برعهده داریم و عاطفه غلامپور به عنوان مدیر صحنه و میثم کیان نیز به عنوان مدیر اجرایی، ما را در اجرای این نمایشنامه خوانی یاری می کنند.

گفتنی است، نمایشنامۀ  «تابوت عهد»، اولین نمایشنامه ای است که در فصل اول نمایشنامه خوانی موسسۀ رویش مهر با موضوع «مخاطرات زناشویی» اجرا خوانی می شود.

علاقمندان برای دیدن این نمایشنامه خوانی می توانند روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه، رأس ساعت ۱۹ به موسسۀ فرهنگی هنری رویش مهر واقع در خیابان چهارباغ بالا، جنب دادگاه تجدید نظر، کوچۀ شهید پور معراج، شمارۀ ۱۶، پلاک ۱۰ مراجعه کنند./

کد خبر 302868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.