حضور پرشور در انتخابات، انقلاب و نظام را بیمه می کند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: حضور پرشور در انتخابات، انقلاب و نظام را بیمه می کند و قدرت کشور را در عرصه ملی و بین المللی ارتقا می دهد و بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا است.

به گزارش ایمنا،  آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه به انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: دشمنان درصدد هستند که انتخابات را که مظهر اراده و عامل اقتدار نظام است به نحوی منحرف کنند و هدف نخست آن ها به هم زدن شرایط و ایجاد ناامنی در ایام انتخابات است

موسوی، حضور در پای صندوق های رأی را وظیفه هر ایرانی دانست و تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات، انقلاب و نظام را بیمه می کند و قدرت کشور را در عرصه ملی و بین المللی ارتقا می دهد و بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا است.

وی سلامت انتخابات را یکی از راهبردهای مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: ساز و کار انتخابات در جمهوری اسلامی ابران به گونه ای است که تقلب در آن معنا ندارد اما ممکن است تخلف در آن رخ دهد که باید با تخلف و متخلفین برخورد شود.

امام جمعه آران و بیدگل خطاب به نامزدهای انتخابات، تضعیف نظام را سبب خوشحالی دشمن خواند و افزود: دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است و این خطر بزرگی است و همه باید تلاش کنیم و اجازه ندهیم این فضا در جامعه حاکم شود.

آیت الله موسوی با تبیین معیارهای انتخاب اصلح خاطر نشان کرد: مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی افرادی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

خطیب جمعه آران و بیدگل به ظرفیت بالای نیروهای فرهیخته در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان در سال های گذشته بیشترین مشارکت را در حضور در پای صندوق های رأی داشته اند، لذا شعور سیاسی در شهرستان آران و بیدگل بسیار بالاست.

سید محمد موسوی افزود: مردم این شهر باید شورایی کارآمد، متخصص، امانت دار، پاسخگو که با بدنه مردم ارتباطی دوستانه و تنگاتنگ داشته باشد تشکیل دهند.

امام جمعه آران و بیدگل خاطر نشان کرد: نامزدها نیز باید از ایجاد فضای آلوده به تهمت و افترا و توهین جلوگیری کنند و نیت خود را برای خدمت به نظام و مردم خالص کنند.

آیت الله موسوی افزود: با توجه به بافت شهری و جمعیتی شهرستان، معتمدین از تمام مناطق شهر به دنبال تشکیل ائتلافی برای ایجاد شورای مومن و کارآمد هستند و شورا باید مظهر وحدت باشد.

وی به نقش شوراهای شهر و روستا در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه شهرها اشاره کرد و افزود: ستاد نماز جمعه آران و بیدگل در زمینه نامزدهای انتخابات دخالتی نمی کند و تنها توصیه و سفارش این ستاد، تشکیل شورایی از تمام مناطق با هدف توسعه متوازن و پایدار همه بخش های شهر است.

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص سند 2030 گفت: اجرای این سند، به صورت زیرکانه ای فرهنگ منحط غربی را در جامعه اسلامی حاکم می کند.

آیت الله موسوی افزود: این سند با آرمان های ما سازگاری ندارد و مغایر اعتقادات دینی و مذهبی ماست و سبب انحطاط اخلاقی و نابودی جامعه خواهد شد.

کد خبر 302808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.