کوتاهی در راه اندازی مجدد کارخانه پلی‌اکریل

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کارخانه هایی که شرایطی مشابه "پلی اکریل" را داشتند، احیا شدند؛ اما در راه اندازی کارخانه پلی اکریل کوتاهی می شود، اما انتظار داریم که در این مدت کار کارخانه را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا زهرا سعیدی مبارکه در خصوص وضعیت اشتغال استان، اظهار داشت: متاسفانه در این مدت شاهد آمار بیکاری بالایی در استان و به خصوص شهرستان مبارکه بوده ایم و کارخانه های موجود از جمله شرکت پلی اکریل بود که تعدادی از کارگران بیمه بیکاری دریافت می کنند و امیدواریم که این کارخانه امسال مجددا شروع به کار کند و افراد به سرکار خود برگردند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس افزود: قراردادهایی منعقد و تعاملاتی با مدیران عامل صنایع صورت گرفته که امیدواریم همان طور که متعهد به انجام کار شدند،تعهد خود را حفظ کرده و به آنچه که مثمرثمر و نتیجه بخش است،عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، بسیاری از کارخانه هایی که شرایطی مشابه "پلی اکریل" را داشتند؛ احیا شدند؛ اما در راه اندازی کارخانه پلی اکریل کوتاهی می شود، از این رو انتظار داریم که در این مدت کار  پلی اکریل را جدی بگیرند.

سعیدی درخصوص آخرین وضعیت شرکت فولاد مبارکه نیز خاطرنشان کرد: این موضوع راکه فولاد نیروهای پیمانکاری خود را از شهرستان مبارکه جذب کند و در این شرکت بومی گزینی صورت گیرد صورت جلسه کردیم و این در قانون پیش بینی شده، به طوری که شرکت های پیمانکاری با مدیرعامل و دیگر نیروها با اولویت محل سکونت نزدیک تر به شرکت و در شرایط برابر جذب شوند و امیدواریم در اجرا این موضوع به خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر مسئله اشتغال در شهرستان ها مرتفع شود نشاط و امید در جامعه حکم‌فرما می‌شود، گفت: باید به فکر رونق کسب و کار و طرح رفع موانع تولید در استان ها باشیم.

کد خبر 302787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.