نامزدها از توهین و تخریب بپرهیزند/ مردم نباید به نظام بدبین شوند

فریدن - امام جمعه داران گفت: تهمت زدن و با آبروی افراد بازی کردن همانند ریختن آب به آسیاب دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی با تبریک اعیاد شعبانیه بر لزوم شناخت بیشتر ابعاد ظهور تاکید کرد و گفت: باید یک تمایل جمعی و جهانی به عدالت و حقیقت و معنویت و دین پیدا شود تا ظهور امام زمان(عج) رخ دهد.

وی با بیان این که  ظهور تنها آمادگی‌ و صلاحیت‌های فردی نمی‌خواهد بلکه باید شرایط اجتماعی، آن‌هم در مقیاس جهانی فراهم شود، عنوان داشت: شعبانیه فرصت مناسبی برای تفکر در مسئله ظهور و انتظار است.

نماینده ولی فقیه در فریدن با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری امام حسین (ع) تصریح کرد: دشمن در تقابل با نظام اسلامی سه هدف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را طراحی و عملیاتی کرده است.

سیاوشی افزود: دشمن در کوتاه‌ مدت به دنبال بر هم زدن امنیت کشور و گرفتن امنیت از مردم و فتنه سازی است و این هدف ممکن است با کوتاهی و بی‌توجهی و سخنانی از سوی برخی افراد که به دشمن کمک می‌کنند و دشمن را امیدوار می‌کنند، صورت گیرد.

امام جمعه داران با تاکید بر این که هر کس در انتخابات بخواهد آشوب کند با عکس‌العمل سخت مواجه خواهد شد و سیلی خواهد خورد، متذکر شد: هدف میان‌مدت دشمن شکست اقتصادی ملت ایران و فشار اقتصادی و ناامید کردن مردم است و هدف بلندمدت و اصلی دشمن از میان بردن نظام اسلامی است.

در چنین شرایطی لازم است که همگان خود را به قانون پایبند بدانند و در مسیر انتخابات از انجام هر اقدام غیرقانونی و هر عملی که دشمن را امیدوار کند، خودداری کنند.

وی با توجه به شعارهای نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در کشورمان یادآور شد: همچنین کاندیداهای ریاست جمهوری باید در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اراده جدی داشته باشند و همت خود و وعده‌ها و برنامه‌های خود را بر این نیاز عمومی مردم متمرکز کنند

امام جمعه داران افزود: امروز دشمنان ما درصد هستند تا آتشی مثل آتش فتنه 88 در کشور ایجاد کنند و ضرورت دارد آحاد جامعه به‌ویژه نامزدهای انتخاباتی از هر حرکتی که باعث بهانه دادن به دست دشمن می‌شود پرهیز کنند.

وی با بیان این که طرفداران کاندیداها اخلاق مدار باشند و از توهین و تخریب مخالف خود پرهیز کنند، تصریح کرد: تهمت زدن و با آبروی افراد بازی کردن همانند ریختن آب به آسیاب دشمنان است و  به‌غیر از آزردگی مردم و ایجاد بدبینی برای نظام چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.

سیاوشی ادامه داد: لایحه ننگین کاپیتولاسیون سند بردگی ملت ایران بود که امام خمینی(ره) با افشاگری به‌ موقع موجب لغو این سند ننگین شد و کشور را از یوغ استکبار خارج کرد.

امام جمعه داران امضاء سند 2030 یونسکو را مصداق نفوذ در کشور دانست و تصریح کرد: ولایت‌فقیه  در یک اقدام مناسب و هوشمندانه این نفوذ را هشدار دادند.

وی افزود: گلایه رهبر انقلاب از مسئول شورای عالی انقلاب فرهنگی و پذیرش بی‌سر و صدای این سند توسط دولتمردان گلایه‌ای به‌جا بوده و با حقوق شهروندی که توسط خود دولتمردان رونمایی شد در تناقض است.

امام جمعه داران خاطر نشان کرد: این سند در حالی توسط یونسکو به اسم توسعه پایدار کشورها قوانینی نوشته و به امضای کشورها از جمله ایران رسیده که اقتصاد، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش باید طبق مفاد این سند اصلاح شود که از مفاد مغایر با فرهنگ اسلامی، برداشته شدن تمام ظواهر دینی از کتاب‌ها و گنجاندن مسائل جنسی از سنین کم به کودکان است.

حجت الاسلام سیاوشی با بیان این که استقلال، عزت و آزادی این کشور در گرو حضور ما در انتخابات است، تاکید کرد:  هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و دشمن در این برهه به دنبال از میان بردن جمهوریت این نظام، برهم زدن امنیت این کشور و بدبین کردن مردم به اصل نظام است.

وی یادآور شد: در آستانه آزمون بزرگ الهی قرار داریم و آن‌هم دو انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهاست؛ ما هم‌اکنون در دنیا از موقعیت بسیار ویژه‌ای برخورداریم و مهم‌ترین اولویت این روزها حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه داران تاکید کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید قانون‌مدار باشد و با تمام قدرت در مقابل رانت بایستد و هرگز فراقانونی عمل نکند و با مفسدان با قاطعیت برخورد کند و برای حل مشکل کشور نگاهش به بیگانه نباشد.

کد خبر 302677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.