فصل آسیایی‌ها یک ماه بلندتر است

برای سه تیم ایرانی راهیافته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل فوتبالی نزدیک به یک ماه طولانی‌تر از اکثر تیم‌های لیگ برتری است.

به گزارش ایمنا، مصادف با بسته شدن پرونده لیگ شانزدهم فصل برای ۱۰ تیم سپاهان، پیکان، گسترش فولاد، فولاد، پدیده، نفت آبادان، سایپا، سیاه‌جامگان، صبا و ماشین‌سازی به پایان رسید. این ۱۰ تیم نه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و نه فینالیست جام حذفی بودند.

ذوب‌آهن با حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و ناکامی در راهیابی به دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها پس از تنها چهار روز به ۱۰ تیم دیگر پیوست.

تنها یک هفته پس از پایان مسابقات لیگ برتر برای ۲ فینالیست جام حذفی هم فصل فوتبالی با برگزاری دیدار پایانی این رقابت‌ها تمام می‌شود.

اما فصل برای سه تیم ایرانی تا نزدیک به یک ماه پس از اتمام لیگ شانزدهم ادامه خواهد یافت. پرسپولیس، استقلال و استقلال خوزستان تا قبل از آنکه به تعطیلات بروند باید دیدارهای خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را پشت سر بگذارند. پرسپولیس و استقلال خوزستان که دیدارهای برگشتشان برابر لخویا و الهلال نهم خرداد برگزار می‌شود آخرین تیم‌های ایرانی هستند که این فصل از فوتبال باشگاهی برایشان به اتمام می‌رسد.

کد خبر 302436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.