اعلام محل‌های برگزاری آزمون دوره طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن در اصفهان

آزمون دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در راستای مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی، در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم به صورت کتبی و شفاهی در سطح کشور توسط سازمان دارالقرآن الکریم و در استانها توسط ادارات کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
امسال این آزمون با شرکت ۸۸۶ نفر از حافظان کل، ۲۰ جزء، و ۱۰ جزء قرآن کریم از سراسر استان، در پنج حوزه امتحانی اصفهان، کاشان، نجف آباد، شهرضا و خوانسار اخذ می گردد و قبول شدگان در مرحله اول به مرحله شفاهی راه می یابند و پس از کسب امتیازهای لازم، مدرک معتبرِ درجه‌ی ۳ تا ۵ حفظ با امضای رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت می‌کنند.
در حوزه امتحانی اصفهان ۵۱۲ نفر، کاشان ۱۷۶ نفر، نجف آباد ۱۲۰ نفر، شهرضا ۳۲ نفر و در حوزه خوانسار ۴۶ نفر از حافظان برادر و خواهر شرکت می کنند.
البته حافظان ۵ جزء نیز صرفاً جهت آشنایی با سؤالات و کسب آمادگی با شیوه آزمونهای طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفّاظ قرآن، در این آزمون شرکت نموده‌اند و گواهی شرکت در آزمون را از سوی این اداره کل دریافت می نمایند. 
آدرس‌های محل برگزاری آزمون در استان اصفهان به این شرح است:
اصفهان: خیابان کاوه، روبروی خیابان غرضی، خیابان دانش، دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان
کاشان: میدان ۱۵ خرداد، ابتدای خیابان طالقانی، دانشگاه فرهنگیان
نجف آباد: خیابان امام خمینی ره، روبروی خیابان کشاورزی، اداره تبلیغات اسلامی
شهرضا: خیابان شهید بهشتی، حدفاصل میدان شهداء و هلال احمر، مجتمع فرهنگی علی بن ابیطالب علیه السلام( اداره تبلیغات اسلامی)
خوانسار: میدان امام، دبیرستان دخترانه ۱۷ شهریور/
کد خبر 302348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.