سارقان حرفه ای خودرو دستگیر شدند

دو سارق حرفه ای که اقدام به سرقت از داخل خودروی شهروندان می کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و به سرقت ۴۰۰ میلیون ریال از اموال مردم اقرار کردند.

به گزارش ایمنا،  سرهنگ ستار خسروی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو،  رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات و استفاده از اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند دو نفر از سارقان با سابقه که در این سرقت دست داشتند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی  بیان کرد:  سارقان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به چندین فقره سرقت داخل خودرو به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال اقرار کردند که در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه سهل انگاری مالباختگان در قرار دادن اشیای با ارزش خود در داخل خودرو هنگام ترک آن باعث تحریک سارقان می شوند،  تاکید کرد: شهروندان برای پیشگیری از بروز این گونه سرقتها باید وسایل شخصی (کیف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ویژه روی صندلی و در معرض دید نگذارند، و تا حد امکان خودروی خود را در پارکینگ های دارای نگهبان پارک کنند.

وی گفت: در صورت وقوع چنین سرقت هایی نیز از شهروندان می خواهیم هر چه سریع تر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را در جریان سرقت قرار دهند، محل و زمان سرقت را به ماموران پلیس اطلاع دهند و فهرست کامل اموال به سرقت رفته و در صورت وجود، کپی اسناد سرقت شده را به ماموران ارائه کنند.

کد خبر 302263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.