امیدوار به پایان خوب در فصل بد

قاسم حدادی‌فر امیدوار است تا فصلی که با پارگی رباط صلیبی آغاز شد و با سکونشینی‌های گاه و بیگاه ادامه یافت پایان بهتری برایش داشته باشد.

به گزارش ایمنا، قاسم حدادی‌فر تا به اینجا فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشته است که برای او با پارگی رباط صلیبی آغاز شد و با ناکامی‌های بعدی ادامه یافت. هافبک طراح ذوب‌آهن در مقطع پایانی فصل به میادین بازگشت اما دوباره دچار مصدومیت شد و هرگز نتوانست اثرگذاری لازم را در این تیم داشته باشد.

کاپیتان دوم ذوب‌آهن که در دیدار آسیایی قبلی این تیم برابر العین حتی در لیست ۱۸ نفره هم حضور نداشت پس از آن در بازی با پرسپولیس هم سکونشین بود تا اینکه در آخرین دیدار ذوب‌آهن در لیگ شانزدهم برابر پدیده در یک ربع پایانی فرصت بازی پیدا کرد. در آن مسابقه هم حدادی‌فر تنها در دقایقی به زمین آمد که پیروزی خانگی تیم اصفهانی تقریباً تضمین شده بود. با این اوصاف، احتمال قرار گرفتن نام حدادی‌فر در ترکیب اصلی ذوب‌آهن در بازی امشب برابر الاهلی خیلی کم است. با این وجود، هافبک ۳۳ ساله ذوب‌آهن امیدوار است تا در این دیدار آسیایی سرنوشت‌ساز نقش ایفا کند و به نوبه خود در صعود احتمالی تیمش مؤثر باشد.

کد خبر 302127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.