سپاهان نیازمند مهاجم تازه

با توجه به زمان پایان خدمت مهدی شریفی از یک طرف و پارگی رباط صلیبی مسعود حسن‌زاده از طرف دیگر سپاهان در فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تابستانه خود ظاهراً چاره‌ای ندارد جز اینکه جذب یک مهاجم جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش ایمنا، باشگاه تراکتورسازی در نیم‌فصل اول لیگ هفدهم با یک مشکل بسیار بزرگ روبروست و آن اینکه نه تنها در نقل و انتقالات تابستانی به خاطر محرومیت از طرف فیفا اجازه جذب هیچ بازیکن جدیدی ندارد که ممکن است تعدادی از نفرات فعلی خود را هم با پایان یافتن مدت قرارداد یا خدمت سربازی از دست بدهد. از جمله این بازیکنان مهدی شریفی است که طی روزهای اخیر ابهاماتی درباره زمان اتمام خدمت سربازی‌اش مطرح شده بود تا اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با ایمنا اعلام کرد که خدمت سربازی شریفی آبان آینده به اتمام می‌رسد. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات نیمه شهریور بسته می‌شود به نظر می‌رسد که این مهاجم ۲۴ ساله باید یک نیم‌فصل دیگر هم در خدمت تراکتورسازی باشد و احتمالاً از دور برگشت لیگ هفدهم در اختیار سپاهان خواهد بود.

از طرف دیگر، مسعود حسن‌زاده که به تازگی رباط صلیبی پاره کرده هم تا همان حوالی نیم‌فصل دور از دسترس سپاهان است. با این اوصاف، ظاهراً باشگاه اصفهانی چاره‌ای ندارد تا جذب یک مهاجم جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 302007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.