بزرگترین مشکل تیراندازی رسانه‌ای نشدن اخبار این رشته است

ورزشکار اصفهانی رشته تفنگ گفت: با وجود اینکه مسابقات تیراندازی بانوان با حجاب و پوشش کاملاً اسلامی برگزار می‌شود اما این رشته پخش تلویزیونی ندارد و به همین دلیل هنوز جای خود را در بین مردم و طرفدارنش باز نکرده است.

مژگان ترابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط ورزش تیراندازی در اصفهان، اظهار کرد: امکانات تیراندازی در اصفهان در ابتدا به دلیل کمبود بودجه خیلی خوب نبود اما در سال‌های اخیر هیأت پیشرفت زیادی داشته است و از حمایت بیشتری برخوردار شدیم.

وی ادامه داد: از سال ۹۱ با رشته تیراندازی آشنا شدم و پس از مدت یک سال و نیم که به صورت مقدماتی در این رشته فعالیت کردم از طریق دوره‌های استعدادیابی وارد هیأت شدم و رشته تفنگ را زیر نظر هیأت تیراندازی استان به صورت حرفه‌ای ادامه دادم.

ترابی افزود: سالن تیراندازی شهید زرین اصفهان که بزرگترین سالن تیراندازی هیأت است قبلاً سیبل‌کش داشت و به صورت دکمه‌ای بود اما امسال با کمک بخش‌ خصوصی و تلاش هیأت این سالن ۲۰ خطه مجهز به سیستم الکترونیکی و دستگاه سوئیس اسکور شد.

ورزشکار اصفهانی رشته تفنگ اضافه کرد: با تجهیز سالن تیراندازی شهید زرین اصفهان به سیستم الکترونیکی و دستگاه سوئیس اسکور شرایط برگزاری مسابقات تیراندازی اصفهان با تهران و کشورهای خارجی یکسان می‌شود که این موضوع باعث پیشرفت سطح کیفی و کمی تیراندازان اصفهان می‌شود.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه رشته تیراندازی هنوز به صورت کامل و مثل سایر رشته‌های ورزشی شناخته شده نیست اما عنوان‌های زیادی در مسابقات قهرمانی کشور و استانی به دست آوردم. همچنین سال گذشته در مسابقات لیگ برتر با نام اصفهان حضور داشتیم و در حال حاضر هم برای حضور در رقابت‌های آزاد کشوری آماده می‌شوم.

ترابی با اشاره به اینکه دوست دارم در المپیک شرکت کنم و صاحب عنوان شوم گفت: یکی از بزرگترین مشکلات رشته تیراندازی رسانه‌ای نشدن اخبار این رشته است. با وجود اینکه از لحاظ پوشش مشکلی وجود ندارد اما مثل بقیه ورزش‌ها به آن پرداخته نمی‌شود در صورتی که اگر این رشته نیز مانند سایر ورزش‌ها رسانه‌ای می‌شد و مسابقات آن در تلویزیون پخش زنده داشت قطعاً در پیشرفت تیراندازان تأثیرگذار بود و از سوی اسپانسرها حمایت بیشتری می‌شدیم و مردم نیز با این رشته بیشتر آشنا می‌شوند.

کد خبر 301940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.