توسعه و اجرای برنامه های ورزشی و سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد

رییس ورزش و جوانان چادگان گفت: توسعه و اجرای برنامه های ورزشی و هر آن چیزی که تاثیر بر سلامت شهروندان داشته باشد در اولویت اداره ورزش و جوانان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان در آیینی  که با حضور رییس امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرماندار و مسئولان شهرستان چادگان  برگزار شد رضا آقائی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان معرفی شد.

در این آیین مهدی اسدپور فرماندار چادگان گفت: اولویت مهم اداره ورزش و جوانان پیگیری پروژه های نیمه تمام باشد که از جمله مهم ترین آن ها تنها استخر سرپوشیده شهرستان نام برد، همچنین افزایش نیروی انسانی و اعتبارات مالی نیز از اولویت هاست.

وی در ادامه از زحمات ۲ و سال و نیم مهدی نجاری رییس اسبق اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن تقدیر کرد و افزود: با توجه به موقعیت شهرستان چادگان در منطقه خوش آب و هوا ما به دنبال همکاری و تعامل بیشتر در حوزه ورزش با مدیران مناطق مختلف گردشگری هستیم که این مهم را مسئولانی که به روی کار می آیند مد نظر داشته باشند.

در این دیدار احسان شاهعلی  احسان شاه علی معاون توسعه نیروی انسانی نیز ضمن ابراز رضایت از فعالیت های ورزشی شهرستان چادگان اظهار کرد: با توجه به اینکه مناطق گردشگری و توریستی در این شهرستان وجود دارد، همکاری و تعامل بیشتر را از مدیران این  مناطق خواستاریم.

وی افزود: در صدد هستیم اماکن و پروژه های نیمه تمام از جمله تنها استخر سرپوشیده این منطقه را به صورت مشارکتی با شرکت هایی که شرایط قانونی را دارند همکاری و در آینده ای نزدیک تکمیل و به اتمام برسانیم.

رضا آقائی رییس جدید ورزش و جوانان چادگان نیز در این آیین گفت: پیگیری پروژه های نیمه تمام از جمله تنها استخر سرپوشیده شهرستان، توسعه و اجرای برنامه هایی بر روی سلامت شهروندان، ساماندهی و ثبت رسمی هیئت های ورزشی، افزایش مشارکت شهروندان از طریق ارائه برنامه های جدید، تعامل وانعقاد تفاهم نامه با ارگان ها و دوایر دولتی را به عنوان بخشی از برنامه های خود دارم.

وی همچنین بر ایجاد شرایط لازم در توسعه و ترویج ورزشهای همگانی در بین خانواده ها تاکید کرد و افزود : اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان برای ایجاد بسترهای لازم در تامین سلامت روستائیان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و توسعه ورزشهای همگانی از برنامه های الویت دار این اداره می باشد .

گفتنی است رضا آقائی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و با یک دهه خدمت در حوزه مالی، اداری، ورزشی و معاونت ادارات شهرستان های چادگان و فریدن  و همچنین سرپرستی چندین دوره اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کشوری به استان های مختلف را، در کارنامه خود دارد. /

کد خبر 301826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.