سالن تیراندازی 20 خط شهید زرین اصفهان افتتاح شد

سالن تیراندازی شهید زرین اصفهان با 20 خط 10 متری مجهز به سیستم الکترونیکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالن تیراندازی شهید زرین اصفهان با 20 خط مجهز به سیستم الکترونیکی صبح امروز در محل پایگاه قهرمانی افتتاح شد. 

در مراسم افتتاحیه این سالن محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، وحید رجبی رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان، مرتضی قربانی رییس هیأت تیراندازی استان اصفهان، کادر اجرایی هیأت، مربیان و ورزشکاران حضور داشتند. 

در مراسم افتتاحیه این سالن محمد سلطان حسینی با تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز خوشحالی از اینکه افتتاح سالن تیراندازی استان اصفهان مصادف با این اعیاد بزرگ است، اظهار کرد: احداث سالن تیراندازی شهید زرین اصفهان با 20 خط که مجهز به سیستم‌های الکترونیکی ساخت ایران است قطعاً در رشد و توسعه این ورزش که در دین اسلام نیز به فراگیری آن تأکید بسیاری شده است، تاثیرگذار خواهد بود. 

وی گفت: مطمئن هستم در آینده‌ای نه چندان دور نه تنها تیراندازان بسیاری از استان اصفهان در المپیک حضور دارند بلکه قهرمان و صاحب مدال نیز خواهند شد. 

در پایان و پس از انجام مراسم افتتاحیه، مسابقات کشوری ویژه بازنشستگان ارگان‌های مختلف با حضور 50 تیرانداز در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

کد خبر 301584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.