تکمیل عملیات اجرایی تعریض پل فلزی و خیابان آیت الله خراسانی

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تکمیل عملیات اجرایی پروژه تعریض پل فلزی و ساخت پارکینگ و خیابان آیت الله خراسانی گفت: این دو پروژه در مراحل نهایی ساخت قرار دارند و در آینده ای نزدیک افتتاح خواهند شد.

ایرج مظفر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در فروردین ماه سال ۹۵ پروژه پارکینگ وخیابان آیت الله خراسانی با اعتبار ۱۱۰میلیارد ریال در منطقه ۳ و پروژه تعریض پل فلزی در اردیبهشت ماه سال ۹۵ با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در منطقه ۵ کلنگ زنی شد.

 وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش شبانه روزی مسئولان شهری در سال جاری این پروژه ها به مراحل پایانی رسیده اند و در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه تعریض پل فلزی اضافه کرد: پروژه تعریض پل فلزی با هدف تسهیل ترافیک پل فلزی و احداث خط BRT  ساخته شد.

وی افزود: در این پروژه عرض پل از هر طرف ۱۰ متر افزایش پیدا کرده که در مجموع عرض پل از ١٦ به ٣٦ متر رسیده است.

معاون عمران شهری شهرداری بیان کرد: از عرض ٣٦ متری پل، ٤ متر پیاده رو در هر طرف و ٢٨ متر مسیر تردد خودرو که ٧ متر آن مربوط بهBRT است در نظر گرفته شده است.

مظفر همچنین به احداث پارکینگ و خیابان آیت الله خراسانی اشاره کرد و گفت که هدف از اجرای این پروژه کاهش بار ترافیکی خیابان های آمادگاه و هشت بهشت بوده است.

وی طول این پروژه را ٣٧٥ و عرض آن را ۳۰.۱۷ متر و ظرفیت پارکینگ این خیابان را ۲۴۰ دستگاه خودرو عنوان کرد.

کد خبر 301431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.