تمدید قرارداد مهاجری در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

قرارداد سرمربی تیم فوتبال پدیده در آستانه دیدار تیمش با ذوب‌آهن تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، حمیدرضا کریمویی مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان اظهار داشت: از هفته‌ها پیش جلسات مختلفی را در راستای تعیین سرمربی تیم پدیده برای حضور در لیگ برتر هفدهم با هیأت مدیره باشگاه برگزار کردیم و پس از موافقت اعضا، در نهایت با مهاجری به عنوان سرمربی فصل آینده پدیده قرارداد امضا شد.
وی افزود: بعد از موافقت هیأت مدیره باشگاه، چندین نشست را با مهاجری برگزار کردیم و وی نیز برنامه‌های خود را به ما ارائه داد و  این برنامه‌ها نیز مورد موافقت قرار گرفت و در نهایت با حضور ایشان برای سومین فصل پیاپی به صورت قطعی و به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم.
کریمویی ادامه داد: تیم پدیده در لیگ شانزدهم روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت نیز توانستیم با کمک همه ارکان باشگاه، حمایت مسئولین و البته دلگرمی که هواداران به ما می‌دادند، سهمیه پدیده را در لیگ برتر حفظ کنیم و دل مردم خراسان را شاد نماییم.
مدیرعامل باشگاه پدیده درباره اینکه این تیم چه برنامه ای برای فصل آینده دارد گفت: به هر شکل ما به دنبال کسب رده‌های بالاتر هستیم و این موضوع با برنامه‌ای که مهاجری ارائه داده است و ثباتی که در رأس کادر فنی ایجاد کردیم قطعاً دور از دسترس نخواهد بود. هرچند این مسئله به کمک و توجه بیشتر همه مسئولین استانی نیز نیازمند است.
وی درباره اینکه آیا مهاجری لیست بازیکنان مورد نظر خود را ارائه کرده است یا خیر، اظهار داشت: قطعا مهاجری بازیکنان مختلفی را برای بهبود شرایط تیم مدنظر دارد اما منتظر هستیم تا بازی های لیگ شانزدهم به صورت کامل به پایان برسد و بعد در مورد آن صحبت کنیم. آن چیزی که مشخص است اینکه هیأت مدیره باشگاه و بنده به عنوان مدیرعامل به صورت کامل از برنامه‌های پیش روی سرمربی تیم حمایت می‌کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال پدیده از ساعت ۱۸ فردا پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه و در هفته پایانی لیگ برتر میهمان ذوب‌آهن اصفهان است.

کد خبر 301428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.