مسؤولان با تدبیر به رفع مشکلات معلمان بپردازند

استاندار اصفهان گفت: معلمی شغل نیست بلکه عاشقی است اما مسؤولان اجرایی وظیفه دارند تا به مشکلات این قشر رسیدگی کنند و با همه شرایط کشور ایران، منابع کشور محدود است که مسؤولان باید با تدبیر به رفع مشکلات معلمان بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول زرگرپور در آیین تجلیل از 1400 نفر از معلمان نمونه استان اصفهان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در نخستین روز از هفته معلم در سالن کوثر برگزار شد، اظهار کرد: طبق آمار در طول سال گذشته در هر 10 روز یک‌بار یکی از افراد کابینه دولت یازدهم در استان اصفهان حضور داشته است، استان اصفهان خود یک ایران است به همین دلیل هم چه شخصیت ریاست جمهوری و چه دیگر اعضای کابینه برای افتتاح پروژه‌ها به این استان سفر می‌کنند.

 وی افزود: به هر حال استان اصفهان یک استان فرهنگی و هنری است و این استان در طول تاریخ 4 بار پایتخت بوده است، امروز هم پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی ایران است که همه چیز ما در این استان با فرهنگ و هنر درگیر است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: گردشگری و توریسم استان اصفهان در کل کشور اولین استان است چرا که در یک ماه 85 هزار گردشگر خارجی به این استان سفر کرده‌اند که این میزان در کل سال 92 تنها 65 هزار گردشگر به اصفهان سفر کرده بودند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در مقابل این حجم کثیر توریسم برنامه‌های خوبی را اجرا کرده است، ادامه داد: اقدامات دولت یازدهم در حوزه گردشگری بسیار وسیع بوده است.

زرگرپور خاطر نشان کرد: معلمی شغل نیست بلکه عاشقی است اما مسؤولان اجرایی وظیفه دارند تا به مشکلات این قشر رسیدگی کنند و با همه شرایط کشور ایران، منابع کشور محدود است که مسؤولان باید با تدبیر به رفع مشکلات معلمان بپردازند.

وی در ادامه گفت: به لحاظ نظری هیچ مسؤولی در ایران نیست که به اهمیت کار معلم اذعان نداشته باشد اما باید توجه داشته باشیم که باید مشکلات این ارگان را به طور جامع دید و به طور جدی آنها را پیگیری کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه باید فرآیند نکویی علمی و فرهنگی را نادیده نگیریم، یادآور شد: لازم است تا همه معلمان استان اصفهان این تفاوت والایی در شأن خود را همواره مانند تابلویی در جلوی راه خود ببینند.

وی در پایان گفت: بنده به عنوان استاندار اصفهان به نمایندگی از مردم این استان از تلاش بی‌دریغ همه معلمان استان اصفهان تشکر می‌کنم.

کد خبر 301364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.