حمله پیرمرد لیگ یک به سرمربی سابق سپاهان

مدافع پیشین تیم ملی پس از به ثمر رساندن گل صعود تیمش به لیگ برتر بهترین فرصت را برای کنایه به سرمربی سابق سپاهان فراهم دید.

به گزارش ایمنا، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال ایران امسال در لیگ یک و با محوریت مدافع پیشین تیم ملی رقم خورد. حسین کعبی پس از ۲ سال دوری از فوتبال به سپیدرود رشت پیوست و در شرایطی که بسیاری بر این باور بودند که او در سن و سال فعلی نمی‌تواند کمکی برای این تیم باشد نه تنها در عمل خلاف آن را ثابت کرد که حتی گل صعود تیمش به لیگ برتر را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آخرین حضور کعبی در لیگ برتر به لیگ سیزدهم و زمانی بازمی‌گردد که این ملی‌پوش سابق در استقلال خوزستان بازی می‌کرد اما پس از آنکه عبدالله ویسی او را نخواست بین این ۲ نفر اختلافاتی به وجود آمد.

صعود رؤیایی به لیگ برتر بهترین فرصت را برای مدافع سابق تیم ملی فراهم آورد تا با اشاره به اتفاقات این فصل سپاهان کنایه‌ای هم به سرمربی پیشین این تیم بزند: «کاش اتفاقی که آن سال در استقلال خوزستان رخ داد، نمی‌افتاد. اینکه من و چند بازیکن دیگر را به ناحق کنار گذاشتند. ببینید سر آن آقایی که ما را کنار گذاشت چه بلایی آمد. کسی که اشکم را در آورد، خدا اشکش را در آورد!»

کد خبر 301335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.