رسیدگی به مشکلات ۵ هزار نفر در سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رسیدگی به مشکلات بیش از پنج هزار نفر در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی طی مدت یک ماهه فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ رحمت اله کرباسیون اظهار داشت: در فروردین ماه امسال تعداد هشت هزار و ۷۸۸ نفر با سامانه ۱۹۷ این دفتر تماس گرفتند که سه هزار و ۵۰۰ مورد نفر در این تماس ها خواستار رسیدگی به مشکلات خود بودند که پیگیری های لازم از بخش های مختلف پلیس استان تا حصول نتیجه و حل مشکلات آنان به عمل آمد.

وی افزود: همچنین در این ماه دو جلسه ملاقات مردمی با مسئولان انتظامی استان در مرکز استان و ۳۵ جلسه در سطح فرماندهی انتظامی شهرستان های استان برگزار شد که در مجموع در جلسات مذکور به مشکلات دو هزار نفر از شهروندان رسیدگی شد.

رئیس بازرسی پلیس اصفهان در ادامه از ارائه ۲۴۱ مورد پیشنهاد و ۵۱۳ مورد تقدیر از عملکرد ماموران توسط شهروندان به سامانه ۱۹۷ خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از شهروندان نیز انتقاداتی داشتند که این موضوعات در جلسات و کمیسیون های مختلف بررسی و نسبت به بهبود وضعیت و جلب رضایتمندی بیشتر مردم تصمیمات خوبی گرفته شد.

این مقام انتظامی رضایت شهروندان را مهمترین هدف از راه اندازی این سامانه عنوان کرد و گفت: براساس آمارهای به دست آمده بیش از ۵۰ درصد از تماس های گرفته شده با شماره ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مربوط به ماموریت های نیروی انتظامی نبودند که البته در این زمینه نیز اپراتوران ما در نهایت سعه صدر پاسخ و راهنمائی های لازم را به شهروندان ارائه کردند.

سرهنگ کرباسیون، سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی بین مردم و پلیس و بهترین روش برای رسیدگی سریع تر به مشکلات مردم و بهبود وضعیت سازمان و ارتقای کیفیت خدمت رسانی درجامعه عنوان کرد و اظهار داشت: سامانه ۱۹۷ پلیس استان اصفهان به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد، سوال، ابهام، تقدیر و انتقاد از عملکرد ماموران پلیس است و تمامی این تماس ها ثبت و ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت رسیدگی و پیگیری های لازم از طریق مبادی مربوطه انجام می شود.

کد خبر 301209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.