شوراها از عملکرد قابل قبولی در شهرها برخوردارند

مبارکه- شهردار مبارکه گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع عملکرد مفید و قابل قبولی دارند و عموما در جهت پیشرفت شهرها و روستاها تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، محمد شرفا در مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با گرامیداشت روز شوراها به اهمیت نقش شورا در پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی شهرها اشاره کرد و گفت: نظام مقدم اسلامی از ابتدا با آرای مردم بنا نهاده شده است و مردم نقش اصلی را با حفظ هویت در تمام اصول قانون اساسی برعهده دارند.

وی گفت: تمامی نمایندگان مجالس مهم کشور همانند مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای شهر و روستا با انتخاب توسط مردم و رای مستقیم آنها برگزیده می شوند.

شرفا افزود:شوراها یکی از ارکان اصلی مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی بعنوان محور عدالت گستری در جامعه محسوب می شوند و برای خدمت هر چه بهتر به مردم و حل مشکلات جامعه در قانون اساسی کشورمان عنوان شده است.

وی گفت:نهاد شوراها برگرفته از آیات قرآن کریم است و ریشه در آموزه های دینی ما دارد و نشان دهنده مردم سالاری دینی است.

وی وجود شوراها را مایه خیر و برکت برای نظام، دولت و مردم دانست و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع عملکرد مفید و قابل قبولی دارند و عموما در جهت پیشرفت شهرها و روستاها تلاش می کنند.

شرفا در این مراسم ضمن تبریک روز شوراها  به اعضای محترم شورای اسلامی شهر از زحمات شبانه روزی آنها در عرصه عمران، آبادانی شهر و خدمت رسانی به مردم شهر مبارکه تقدیر نمود.

آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه بمناسبت نهم اردیبهشت و روز ملی شوراها با حضور شهردار مبارکه برگزار شد.

شهردار مبارکه در پایان از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف از پیش تدوین شده قدردانی و تشکر کرد./

کد خبر 301205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.