انقلاب اسلامی عامل عزت اسلام و مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: انقلاب اسلامی عامل عزت اسلام و مسلمانان در دنیا شده است.

به گزارش ایمنا، آیت الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در همایش یگانهای نظامی و انتظامی و سپاه به مناسبت روز پاسدار در سالن شهدای پاسدار کاشان، با تبریک روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و ابوالفضل العباس(ع)، گفت: انقلاب اسلامی عامل عزت اسلام و مسلمانان در دنیا شده است.
وی افزود: اسلام قبل از انقلاب اسلامی در دنیا جایگاهی نداشت اما با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، اسلام و مسلمین در جهان عزیز شدند و دشمنان اسلام در جهان نسبت به  اسلام حساس شده و برای سلطه بر اسلام و مسلمین برنامه ریزی کردند.
آیت الله نمازی،  در ادامه با تأکید بر اینکه آینده غرب و آینده اروپا و آمریکا و رهبران سیاه دل کاخ سیاه واشنگتن هر چقدر هم تلاش کنند تا از توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی و اسلام دنیا جلوگیری کنند موفق نخواهند شد، چرا که اراده خداوند پشت اسلام و انقلاب اسلامی ایران است و از دست دشمنان اسلام هم هیچ کاری ساخته نیست.
نماینده ولی فقیه درکاشان با اشاره به دو پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکا در سالهای گذشته، اظهار داشت: پیام های رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا دارای حکمت بود.
به گفته وی، براساس گزارش های رسیده، استقبال جوانان و دانشجویان کشورهای غربی نسبت به اسلام افزایش داشته و در باره اسلام مطالعه می‌کنند و ایده ها و آرزوهای خود را در اسلام و انقلاب اسلامی جستجو می‌کنند و اینها چیزی نیست که بتوان با بمب هسته ای جلوی آن را سد کرد و یا دلهای انسانها را بتوان با بمب به تسخیر خود درآورد.
آیت الله نمازی در ادامه ازسپاه بعنوان بازوی مسلح مقتدر نظام توحیدی نام برد و افزود: نامگذاری روز پاسدار همزمان  با ولادت امام حسین(ع) به درستی انجام شده است،  چرا که مأموریت سپاه پاسداری از اسلام است و این همان مأموریتی که امام حسین(ع) برای بقای اسلام و حفظ اسلام انجام داد و خود و فرزندان و یارانش نیز در راه پاسداری از اسلام و حفظ اسلام به شهادت رسید.
وی با تأکید بر اینکه، سپاه و پاسداران باید پاسدار بمانند، عنوان کرد: پاسدار بودن و پاسدار شدن و پاسدار ماندن متفاوت از یکدیگر است،  چرا که ویژگی سپاه اخلاص و ایثار و فداکاری است و باید به گونه ای باشد که مهر دنیا در دل سپاه جاذبه نداشته باشد و تنها مجذوب جاذبه خداوند سبحان باشد.
نماینده ولی فقیه درکاشان به پاسداران توصیه و تأکید کرد: اگر می‌خواهید سپاه، سپاه بماند، یک راه بیشتر ندارید وآن احیاء و ادامه و حفظ روحیاتی که  شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشتند.
به گفته وی، دنیاداری و دنیا خواهی و دنیا محوری، جاه طلبی، درجه داری، مزایا داری، حق سنوات و حق مأموریت در فرهنگ سپاه و رزمندگان اسلام معنا نداشت.
  
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: درجه داشتن هنر نیست،  بلکه هنر این است که انسان درجه داشته باشد اما خودش را بی درجه بدان ، امیر باشد اما خودش را امیر نداند به این معنی که خلق خویی که سران نیروهای مسلح درکشورهای جهان دارند را  نداشته باشد،  در دروان دفاع مقدس همه با هم برادر بودند و درجه برای هیچکس مطرح نبود.
کد خبر 300953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.