انتخاب مدیر نالایق بزرگترین خیانت است

نجف‌آباد- امام جمعه اصفهان گفت: یکی از بزرگترین مشکلات کنونی کشور ما دخالت دادن سیاست و رقابت‌های جناحی در انتخاب مدیران مختلف است به طوری که اگر در عرصه‌های مختلف مدیران شایسته و لایق را به دلیل تنگ‌نظری‌های سیاسی کنار بگذاریم، مرتکب بزرگ‌ترین خیانت در حق این مردم و کشور خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد حجت‌الاسلام سیدیوسف طباطبائی نژاد امام جمعه اصفهان در همایش روز شوراها که دیروز به میزبانی سالن شهروند نجف‌آباد برگزار شد، بیان داشت: تغییرات صورت گرفته در برخی شهرهای استان طی چند سال اخیر باور کردنی نیست و این امر به خوبی نشان می‌دهد که انتخاب یک شهردار لایق و کاری تا چه میزان بر پیشرفت یک شهر تاثیرگذار خواهد بود.

طباطبائی نژاد با مهم خواندن ورود افراد متخصص به شوراهای شهر و روستا بیان کرد: انتخاب یک شهردار خوب می‌تواند ضمن رونق فعالیت‌های عمرانی و افزایش رفاه و نشاط اقشار مختلف مردم، شهر و حتی کشور را سرافراز کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان از مجموعه شورا به عنوان «عقل منفصل» مدیریت شهری نام برد و خاطرنشان کرد: متخصصانی که در این عرصه مورد اعتماد مردم قرار می گیرند بایستی نهایت تلاش خود را برای آبادانی و رونق شهر و روستای خود به کار گرفته و در اداره بخش‌های مختلف نقطه نظرات کارشناسی و کاربردی داشته باشند.

خارج از خط رهبری شکست می‌خوریم

امام جمعه اصفهان در خصوص انتخابات حساس پیش رو نیز گفت: برای هر جایگاهی اگر افرادی را خارج از خط رهبری و ولایت انتخاب کنیم، مطمئناً شکست خورده و دچار مشکلاتی خواهیم شد که بسیاری از کشورهای مسلمان امروزه درگیر آن هستند.

طباطبائی نژاد با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به کاندیداهای ریاست جمهوری بیان داشت: در شرایط سخت و حساس کنونی به یک خدمتگذار واقعی و کسی که نگاهش برای پیشرفت به داخل کشور دوخته شود نیاز داریم.

ابوترابی نماینده مردم در مجلس، مظفر نجفی فرماندار و حسناتی امام جمعه نجف آباد در کنار طرفه معاون عمرانی استانداری از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

در این برنامه شهرداران، فرمانداران و اعضای شوراهای شهر و روستا از دهها نقطه استان به میزبانی نجف آباد گرد آمده و نهم اردیبهشت روز ملی شوراها را با ویژه برنامه های مختلف گرامی داشتند. /

کد خبر 300944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.