فریدن؛ میزبان مقامات استانی/تمنای مردم برای خبرهای خوش

فریدن- امروز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه؛ فریدن میزبان استاندار، نمایندگان شهرستان ها و چند تن از مدیران استانی است...

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، صبح امروز یکشنبه در میان خنکای اردیبهشت دل فریب، همزمان با موسم رویش های بهارانه؛ فریدن؛ میزبان استاندار، نمایندگان شهرستان ها و چند تن از مدیران استانی است.

حضور همزمان استاندار و نمایندگان شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مدیران استانی تاکنون در شهرستان فریدن بی سابقه بوده است.

بر اساس آخرین خبرها مدیر عامل آب منطقه ای، مدیر عامل سازمان جهاد کشاورزی، مدیر عامل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر عامل سازمان صنعت و معدن و مدیر عامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی از جمله مدیران استانی هستند که در شهرستان حاضر شده اند.

علاوه بر این، حضور تمام نمایندگان استان اصفهان و برگزاری جلسه مجمع در فرمانداری شهرستان فریدن  نیز بر اهمیت مسئله افزوده است.

هم اکنون موجی از مسرت و امید در میان مردمان رنج کشیده این دیار قوت گرفته است و همه گوش ها منتظر شنیدن اخبار خوش از این حضور بی سابقه است.

آنچه حائز اهیمت است این که بدون شک  پرداختن به مشکلات اساسی شهرستان و به چالش کشیدن آن ها خواسته بر حق مردم است وحضور استاندار به همراه پنج مدیرعامل استانی می تواند مصوبه های خوبی را برای منطقه به همراه داشته باشد.

هم اکنون عرصه فراخی برای مطالبه گری مسئولان بومی و دفاع جانانه آن ها از حقوق مردم این سرزمین فراهم آمده است.

باید دید کدام چهره و کدام مسئول از این فرصت طلایی به نفع مردم سود می جوید؟

فریدن، این دیار پر ریشه و کهن، سال ها منتظر چنین حضوری بود تا صدای شکستن استخوان هایش به گوش مقامات استانی مهمان شود.

از قصه گل آلود آب تا بی رحمی جاده های آدمخوار و از "زخم های روباز" کشاورزان تا سکوت مرگبار شهرک های صنعتی و نیز از التماس رویش های شفابخش تا غریبی طبیعت بکر و خدادادی این دیار؛ همه و همه امروز مثنوی بلندی است بر آستان چشمان مدیرانی که مهمان فریدن اند...

اکنون  صدای چشمه های جوشش در کوچه کوچه شهر، پیچیده است و چشمان منتظر مردمی نجیب به دیوارهای سنگی فرمانداری خیره مانده تا صبوری سنگ ها جای خود را به تراوش امیدها  دهد.

همه شهر گوش شده  تا خبرهایی خوش؛ بهار دل انگیز را شکوفه باران کند.

نقطه اشتراک همه انتظارها، "قول استاندار" برای اجرایی شدن طرح عظیم تامین آب شرب منطقه از منایع پایدار است که باید دید فرجام این وعده حیاتی چه می شود...

کد خبر 300936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.