قلعه‌نویی: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم/ مذاکره با سپاهان سوژه جدید است؟

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز شاهد یک بازی زیبا در یک ورزشگاه زیبا و با میزبانی زیبای مردم اصفهان بودیم که بابت این بازی به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه شنبه و پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: امروز شاهد یک بازی زیبا در یک ورزشگاه زیبا و با میزبانی زیبای مردم اصفهان بودیم که بابت این بازی به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

وی با تمجید از فرهنگ هواداران سپاهان افزود: باید به سمتی برویم که این فرهنگ را در همه ورزشگاه‌ها ببینیم و واقعاً انسان از این فضا لذت می‌برد و این یک فوتبال خوب و با فرهنگ است. من از این بازی لذت بردم و امیدوارم از این ورزشگاه‌ها در همه جای ایران ببینیم.

قلعه‌نویی در مورد عملکرد تیمش گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم خوب کار کردیم. از موقعیت‌های خود خوب استفاده نکردیم و گل بچگانه‌ای خوردیم و درست است که مالکیت توپ در دست سپاهان بود ولی ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به کرانچار و هواداران خوب سپاهان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با باشگاه سپاهان داشته است گفت: این سوژه جدید است؟ تا پیش از این می‌گفتند قلعه‌نویی با پیکان مذاکره کرده است ولی من تا کنون با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و کسانی که این شایعات را درست می‌کنند می‌خواهند تمرکز تیم ما را برهم بزنند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: چند کرنر و ضربه کاشته داشیم و در نیمه دوم هم خیلی خوب ظاهر شدیم. مهدی شریفی می‌توانست سه گل بزند اما دروازه‌بان سپاهان جاگیری‌های خوبی داشت.

وی در مورد شرایط داوری این دیدار بیان داشت: داوری خیلی خوب بود و به این قضاوت خوب تبریک می‌گویم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: کرانچار مربی بزرگ و با اخلاقی است که سپاهانی‌ها خاطرات خوبی با او دارند. برای سپاهان و تراکتورسازی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به چیزی که لیاقتش را دارند برسند.

کد خبر 300900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • bahar IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    1 0
    آقای علی دایی ،لطفا ادب و نزاکت را از آقای قلعه نویی یاد بگیر .نه اینکه تیمت که تو اصفهان میبازه اون همه الم شنگه و قال و قیل راه بیندازی ............