تررویسم ارمغان رابطه با کشورهای غربی است

ورزنه - امام جمعه ورزنه گفت: تروریسم ارمغان رابطه با کشورهای غربی است که با قساوت قلب، پیر وجوان وکودکان مسلمان را به شهادت می رسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان ورزنه، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه،  ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان اظهارداشت: ماه شعبان ماه مناجات و بندگی خدا وارتباط بندگان به خداوند متعال است و باید دراین ایام در حفظ زبان از گناه تلاش کنیم خصوصا اینکه ایام انتخابات هم هست.
 وی خاطرنشان کرد: بهترین راه رابطه با خدا را باید از اولیاء، انبیا (ص) وامامان معصوم(ع) فرا گرفت.

امام جمعه ورزنه افزود:  مناجات شعبانیه در اوج عرفان ومتصل کردن بندگان به مبداء هستی یعنی خداوند متعال می باشد.
امام جمعه ورزنه به فرازی از مناجات شعبانیه اشاره کرد و افزود: در مناجات شعبانیه می خوانیم که خدایا به ما کمال منقطع شدن از دنیا واتصال به خود را عنایت فرما که این دعای بسیار سنگینی می باشد و این دعاها باعث می شود راه رسیدن به قرب الهی برای مومنان هموار شود.

شامحمدی ادامه داد: در این دعا می گوییم خداوند قلبی به ما عطا کند که شوق به لقاء او را داشته و زبانی که از شدت راستگویی به آسمان ها برسد و نگاهی حقیقت آمیز که اگر من شانیت واهلیت مستجاب شدن دعاها راندارم اما خداوند دارای جود وکرم  است.

حجت الاسلام شا محمدی درخطبه دوم خود، به شهادت  9 نفر از مرزبانان کشورمان در مرز پاکستان اشاره کرد واظهار داشت: باید بدانیم که تروریسم ارمغان  رابطه با کشورهای غربی است که با قساوت قلب، پیر وجوان وکودکان مسلمان را به شهادت می رسانند و اگر امروز امنیتی در کشور وجود دارد بخاطر دلاوری های مرزبانان وجان فشانی های مدافعان حریم ولایت است.


وی  ضمن تبریک  روز معلم  به خصوصیات معلمان اشاره کرد و افزود: معلمی شغل انبیاء است چرا که انبیاء معلم وراهنمای بشر بودند و این مسئولیتی که بر عهده معلمان هست بسیار سنگین است.

امام جمعه ورزنه ادامه داد:  باید همانگونه که انبیاء اخلاق حسنه را در جامعه ترویج می دادند معلمان هم چنین کنند ودانش آموزان را موحد تربیت کنند.

وی تاکید کرد: هر معلم ودبیری سرکلاس چند دقیقه ای از دین صحبت کند واین فقط وظیفه معلم دینی وقرآن نیست؛ همه معلمان چنین وظیفه ای دارند و باید دانش آموزان را ضد مستکبر وطاغوت تربیت کنند تا مبارزه با ظلم وستم را سر لوحه زندگی خود قرار دهند.


 خطیب جمعه ورزنه به روز شوراها اشاره کرد وافزود:  شورا وظیفه رسیدگی به شهر و روستا رادارد و زبان گویای مردم است تا مشکلات را به گوش مسئولان برساند امام جمعه ورزنه با قدردانی از شوراهای اسلامی دوره گذشته  گفت: باید توجه کنیم که افرادی را که سلامت اخلاقی، اعتقادی وانگیزه کار وتلاش دارند را انتخاب نماییم که این سه اصل برای رسیدن به انتخاب یک شورای خوب واصلح برای شهر وروستا مهم است.


حجت الاسلام شامحمدی ضمن تبریک روز کارگر و روز پاسدار اظهار داشت: عبادت هفتاد جزء است که بهترین نوع آن طلب رزق حلال می باشد که کارگران وکشاورزان عزیز با تلاش وکوششی که انجام می دهند حقیقتا در این مسیر حرکت می کنند وشبانه روز مشغول عبادت هستند.

وی ادامه داد: از امام صادق(ع) منقول است که اگر می خواهید عزت داشته باشید باید صبح زود بر سرکار حضور یابید وای کاش این فرموده ایشان را؛ مجلس مصوب می کردتا همه کار کنان دولت صبح زود بر سرکار خود حاضر شوند.

امام جمعه ورزنه گفت:  پاسداران انقلاب اسلامی برای پیشرفت واقتدار نظام اسلامی ایران تلاش می کنند و باید قدر مجاهدت آن ها را دانست.

امام جمعه ورزنه به تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری فرمودند" نامزدها به مردم قول بدهند که نگاهشان به ملت باشد ونه به خارج از کشور" که متاسفانه بعضی از همین نامزدها می گویند باید سرمایه گذار از خارج از کشور بیاید و بعضی دیگر نامزدی خود را برای دفاع از دولت منوط کرده که این استفاده از امکانات بیت المال حق الناس است و اشکال دارد .

وی تصریح کرد: متاسفانه بعضی نگاهشان به برجام است وبدانید که برجام جز خسارت برای کشور ما چیز دیگری نداشته است.

شامحمدی تصریح کرد: رئیس محترم جمهور می گوید ما در کشور فقط در مسئله مسکن رکود داریم و باید بگوییم که درکنار رکود مسکن خیلی از شغل ها هم راکد خواهد شد .


حجت الاسلام شامحمدی به هتاکی مجری افتتاح مراسم ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات در ایلام اشاره کرد وافزود: باید شخصی که به اعتقادات مسلمانان و به امام شیعیان هتاکی وجسارت نموده مجازات شود.

وی افزود: برای رای ندادن به برخی کافیست به گذشته تاریک، ستاد انتخابات وافراد در ستادها و نیز هتاکی های آن ها به مقدسات و وعده هایی که می دهند نیم نگاهی بیندازیم.

امام جمعه ورزنه تاکید کرد:  باید نسبت به  شخصی که  نگاه به بیرون دارد و از ظرفیت های داخل غافل است هوشیار بود و او را برای این امر مهم انتخاب نکنیم.

کد خبر 300695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.