قلعه‌نویی: شرایط خوبی نداریم/ این روزهای سپاهان را پیش‌بینی کرده بودم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتیجه بگیریم ولی چند ماهی است شرایط مطلوبی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم جایی هستم که در آن احساس آرامش می‌کنم. من و خانواده‌ام دوران خوبی در اصفهان داشتیم. می‌توانستیم با سپاهان جام آسیایی بگیریم اما نشد. اصفهان و سپاهان جزء بالیاقت‌ها هستند و آرزو می‌کنم سپاهان به روزهای طلایی برگردد.

وی ادامه داد: من این روزها را دیده بودم و در جلساتی گفتم که می‌خواهند بنیان سپاهان را نابود کنند. از خیابان‌های اصفهان خاطرات خوبی دارم و بازگشایی زاینده‌رود را تبریک می‌گویم؛ ضمن اینکه معتقدم جای سپاهان در آسیا خالی است.

قلعه‌نویی افزود: بازی فردا برای هر دو تیم مهم است چون ما برای حفظ جایگاه خود می‌جنگیم و سپاهان برای کسب سهمیه آسیا. ۷ یا ۸ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۴ بازیکن به اصفهان آمده‌ایم که فقط هشت نفر از آنها بزرگسال هستند و بقیه بازیکنان جوان هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد بازی در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: سپاهان لیاقت چنین ورزشگاهی را داشت. این ورزشگاه چمن خوبی دارد و ما هم به دنبال خوب بازی کردن هستیم. خوشحالم که مجددا کرانچار را می‌بینم چون او از مربیان تأثیرگذار است. البته جا دارد از همکارم عبدالله ویسی هم یاد کنم.

وی در مورد شرایط تیمش بیان داشت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتیجه بگیریم. چند ماهی است شرایط مطلوبی نداریم و جایگاه حال حاضر را مدیون بالاسری هستیم. ما در شرایط بد بدنی و جسمی قرار داریم اما بازیکنان ما معرفتی کار می‌کنند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: با اینکه سربازی و قرارداد محمدرضا اخباری در پایان فصل تمام می‌شود با جان و دل برای ما بازی می‌کند و بازیکنانی مانند سعید آقایی و محمد ایران‌پوریان با وجود مصدومیت در کنار ما قرار دارند.

وی در مورد محمدرضا اخباری ادامه داد: اختیار این بازیکن دست ما نیست. این بازیکن متعلق به سایپا است اما سیاست باشگاه این است که در ابتدا تعهداتی که به بازیکنان خارجی داریم را پرداخت کند تا شاید روزنه امیدی داشته باشیم که پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی برای ما باز شود. بعد از آن به فکر آن خواهیم بود که با بازیکنان داخلی مذاکره کینم.

قلعه‌نویی گفت: آجرلو  به اندازه ۶ مدیرعامل برای تراکتورسازی زحمت کشیده و زمانی که ما جریمه شدیم دلار ۹۰۰ تومان بود اما الان بیش از ۳ هزار تومان است و در این شرایط باید جریمه‌ها را بدهیم. البته امیدوارم بعد از انتخابات دلار هشت هزار تومان نشود!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در مورد اینکه وی به هر تیمی می‌رود برنامه‌ خاصی دارد و با سپاهان و استقلال قهرمان شده ولی در زمان حضور در تراکتورسازی قهرمانی نیاورده است، اظهار کرد: قرار نیست هر جا می‌روم قهرمان شوم. فوتبال ایران را نباید با جاهای دیگر مقایسه کرد. در فصلی که به تبریز آمدم تراکتورسازی یازدهم بود و اگر بد نمی‌آوردیم می‌توانستیم نایب قهرمان و حتی قهرمان شویم. امسال تا نیم‌فصل بسیار خوب بودیم اما بازیکنانی را از دست دادیم که باعث افت ما شد.

وی بیان داشت: شما دیدید که پس از اضافه شدن سروش رفیعی کیفیت بازی پرسپولیس بهتر شد و با نبود کمال کامیابی‌نیا سکته تاکتیکی کرد. ما هفت یا هشت بازیکن را نداریم و تا الان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم ولی عملکرد خوبی داشتیم.

قلعه‌نویی افزود: سپاهان و تراکتورسازی تیم‌های ریشه‌دار و مردمی هستند. هر دو تیم شهرستانی و مردمی هستند. سالی که به سپاهان آمدم به محمدرضا ساکت گفتم می‌خواهم دو کار را انجام دهم؛ یکی اثرگذاری و دیگری سپاهان فرا استانی. از آن به بعد حضور سپاهان در همه ورزشگاه‌ها باعث می‌شد تا تماشاگران برای سپاهان به ورزشگاه بیایند. از طرفی تماشاگران تبریزی همه جا حضور دارند و در همه ورزشگاه‌ها آنها را می‌بینید. فوتبال ایران خوب است اما رفتارهای باشگاه‌ها با شرایط جغرافیایی تغییر می‌کند.

وی در مورد اینکه چشم امید سپاهان برای آسیایی شدن به قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی است گفت: هر کاری می‌کنیم برای خودمان است اما اینجا بحث یک احساس و تعهد در میان است که امیدواریم در هر دو موفق باشیم.

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۸ فردا شنبه ۹ اردیبهشت ماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

کد خبر 300665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.