اعتیاد یک تهدید جدی برای جامعه امروز بشری است

فرماندار آران و بیدگل گفت: هر فرد به سهم خود در راستای مبارزه با این بلای خانمان سوز دخیل است و باید برای پیشگیری و مبارزه با آن اقدام کند.

ابوالفضل معینی نژاد در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در گفت و گو با ایمنا با اشاره به لزوم اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با اعتیاد اظهار داشت: آموزش های پی در پی و اصولی برای نجات نسل جوان و آماده به کار این شهرستان باید در اولویت قرار گیرد.
 

آموزش خانواده ها جهت جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی ضروری است
 

وی بیان کرد: کنترل آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر عزم جدی و همکاری دسته جمعی می طلبد که در قدم اول باید با فراگیری آموزش ها و مهارت های زندگی خود را مصون سازیم.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان آران وبیدگل با بیان اینکه اعتیاد یک تهدید جدی برای جامعه امروز بشری است، افزود: هر فرد به سهم خود در راستای مبارزه با این بلای خانمان سوز دخیل است و باید برای پیشگیری و مبارزه با آن اقدام کند.
وی تصریح کرد: دشمن با هجمه فراوان در بحث موادمخدر ورود پیدا کرده و امروز همه اقشار وظیفه دارند با تمام تلاش در بحث مبارزه و فرهنگ سازی علیه اعتیاد وارد شوند.وی اظهار داشت: اعتیاد در کمین تمامی اقشار جامعه است و غفلت از این موضوع ممکن است هر خانواده ای را مبتلا سازد که در این راستا باید با فرهنگ سازی و مصون کردن جامعه در افزایش آگاهی ها بیش از پیش بکوشیم.

کد خبر 300185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.