نگاه عدالت محور شهرداری به توزیع برنامه های ورزشی در محلات

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان به امر ورزش نگاه عدالت محور دارد از همین رو در سال جاری ۱۵۰ برنامه عملیاتی و ۲۳۰۰ فعالیت در بخش های مختلف در سطح شهر برای شهروندان اجرا می شود.

به گزارش ایمنا، علی قاسمی در برنامه " اینجا اصفهان" اظهار کرد: اقدامات سال گذشته طبق دستور العمل هئیت مدیره سازمان ورزش در موضوعاتی همچون ورزش، جشن ها، مسابقات رقابتی و... اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته آموزش و خدمات رسانی به شهروندان به صورت کامل ارائه شد، عنوان کرد: خوشبختانه شهروندان در سال گذشته از  تمام ظرفیت های اماکن ورزشی شهرداری اعم از ورزشگاه های روباز، استخرها، سالن چند منظوره، سالن رزمی و... بهره مند شدند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته  ۱۲۰ هزار نفر در ۲۵ رشته آموزشی ورزش ثبت نام کردند، گفت: ۶۷ درصد از مخاطبان برنامه های آموزشی را بانوان تشکیل داده بودند.

قاسمی با تاکید بر اینکه در همایش ها و جشنواره های ورزشی نیز ۱۵۰ هزار نفر مشارکت کرده بودند، افزود: حدود ۲۰ هزار نفر در بخش ورزش های رقابتی بانوان و آقایان حضور داشتند.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته مراسم اختتامیه و آئین تجلیل از قهرمانان و مربیان با حضور ۳۵۰۰ نفر از نخبگان به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه  در سال گذشته برای ارتقاء سرانه ورزشی شهروندان نیز مجموعه ورزشی شفق، شهدای پزوه خوراسگان و ... به بهره برداری رسید، ادامه داد: مدیران مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای ارتقا سرانه ورزشی نیز احداث ورزشگاه را در دستور کار خود قرار داده اند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در ادامه اظهار کرد: زمانی که خانواده ها برای سپری کردن اوقات فراغت خود به بوستان ها مراجعه می کنند به یک سرگرمی نیز نیاز دارند در همین راستا تدابیر لازم برای آنان اندیشیده شده است.

وی  با اشاره به اینکه شهروندان از ورزش نیز فاصله گرفته اند در همین راستا ظرفیت های مناسبی در بوستان ها برای آنان در نظر گرفته  شده تا در مکان های مفرح و شاد در کنار هم  حضور یابند، تصریح کرد: برخی از مدیران مناطق برای ارتقاء کیفیت خدمات و نشاط بین شهروندان جاده سلامت و مسیر عبور ویژه دوچرخه  در محلات ایجاد کرده اند.

قاسمی  با اشاره به اینکه در سال جاری نیز برنامه های عملیاتی سازمان ورزش شهرداری مطابق با چشم انداز اصفهان ۱۴۰۰ است، گفت: برنامه های امسال سازمان در دل محلات مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان برای پویایی شهروندان اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان شهرداری اصفهان با تاکید براینکه در سال جاری ویژه برنامه های شادی برای اقشار مختلف جامعه اجرا می شود، اظهار کرد: در سال جاری ۱۵۰ برنامه عملیاتی و ۲۳۰۰ فعالیت در حوزه های مختلف ورزشی در سطح شهر برای شهروندان اجرا می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در مناطق ۱۵ گانه مشاوران و شورای ورزشی منطقه طراحی شده است، ادامه داد: ۴۰ انجمن ورزشی نیز  در سازمان ورزش تشکیل شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه ۱۳ کارگروه نظرات شهروندان را در کار گروه ها برای ارائه ارتقا خدمات ورزشی پردازش می کند، اضافه کرد:  همچنین ۱۲۷۰ نفر در ورزش دواطلبانه ثبت نام کرده اند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان هرساله به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان برنامه های شادی اجرا می کند، تصریح کرد: شهرداری در برنامه ریزی های خود یک نگاه عدالت محور به تمام اقشارجامعه داشته از همین رو ویژه برنامه ای  برای بیماران اتیسم به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته نکوداشت اصفهان و به مناسبت روز جهانی تنیس ویژه برنامه ای برای دختران و پسران اجرا شد، ادامه داد: این ویژه برنامه برای نهادینه کردن و فرهنگسازی ورزش تنیس روی میز  در بین شهروندان است.

قاسمی با بیان اینکه در سال جاری در سطح محلات تنیس روی میز برای جوانان و نوجوانان فراگیر می شود، عنوان کرد: در سال جاری به ورزش تنیس روی میز بیش از گذشته توجه می شود.

کد خبر 300062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.