حضور پرقدرت اصفهان در رسانه‌ها همزمان با هفته نکوداشت

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: امسال پوشش رسانه‌ای برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان با قدرت بیشتری در فضای رسانه‌های ملی، محلی و بین‌المللی نسبت به دوره‌های قبل انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان هادی نباتی‌نژاد با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان (3 تا 9 اردیبهشت) در مکان‌های مختلف شهر، اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته تیم مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان به صورت مرتب در طول برگزاری هفته نکوداشت، اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام خواهد داد تا زمینه حضور و مشارکت بیشتر شهروندان در تمام برنامه‌ها مهیا شود.

وی با بیان اینکه امسال چند اتفاق ویژه در هفته نکوداشت اصفهان رقم می‌خورد، افزود: از جمله این اتفاقات، پیش‌بینی دو جشنواره عکس اصفهان و جشنواره فیلم همراه سه دقیقه‌ای هفته نکوداشت اصفهان است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: جشنواره عکس در دو بخش «حرفه‌ای» و «سلفی» از یکم تا دهم اردیبهشت با موضوع پروژه‌های عمرانی، زیبایی‌های شهر، حمل و نقل عمومی و رویدادهای هفته نکوداشت برگزار می شود و در بخش حرفه‌ای از پنج عکاس و در بخش سلفی از 50 شهروند تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در جشنواره فیلم همراه سه دقیقه‌ای نیز که از یکم تا نهم اردیبهشت برگزار می‌شود، شهروندان با گوشی همراه خود فیلم‌های سه دقیقه‌ای از زیبایی‌های شهر، رویدادهای هفته نکوداشت، فضاهای عمرانی و ... تهیه کرده و بر اساس شرایطی که پیش‌بینی شده ارسال می‌کنند.

نباتی‌نژاد در ادامه به برگزاری تورهای گردشگری نیم‌روزه به منظور بازدید از پروژه‌های شاخص عمرانی شهر اشاره کرد و گفت: شهروندان از یکم تا نهم با تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان (137) می‌توانند در این تورها ثبت‌نام کرده و از نزدیک تلاش جهادی در پروژه‌های عمرانی شهر را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه مسافران تاریخ با حضور 200 هنرمند که برای نخستین بار در اصفهان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این هنرمندان با لباس‌های دوره صفویه به عنوان یک شهروند در مناطق مختلف شهر تردد کرده و برنامه اجرا می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال سعی شده در فضای رسانه‌ای با قدرت بیشتری نسبت به دوره‌های قبل حضور داشته باشیم، اظهار کرد: در این راستا برنامه «صبح و نشاط» به مدت چهار روز صبح‌ها از شبکه سوم سیما و از کنار پل خواجو به معرفی اصفهان و دستاوردهای آن می‌پردازد، همچنین شبکه‌های مستند، ‌ اول و چهارم سیما هم در طول هفته در اصفهان حضور دارند و برنامه‌های مختلفی از اصفهان به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه اصفهان باید در نگاه بین‌المللی مطرح شود شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی همچون پرس تی‌وی، ‌ جام جم، ‌ سحر و ‌... نیز در اصفهان حضور دارند تا بخشی از اخبار و برنامه‌هایشان را به اصفهان اختصاص دهند.

نباتی‌نژاد اضافه کرد: در کنار این برنامه‌ها، یک کار مشترک و زنده با رادیو جوان با عنوان «موج جوونی» به مدت پنج روز عصرها در باغ نور و با حضور مردم اجرا می‌شود.

وی افزود: همچنین در طول هفته نکوداشت، از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مطبوعات محلی و سراسری که همیشه در کنار شهرداری بوده‌اند، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی نیز استفاده می‌شود تا برنامه‌های این هفته به صورت کامل و با راحت‌ترین مسیرها پوشش داده شود و به اطلاع عموم برسد.

کد خبر 300044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.