كاهش عمر متوسط ناوگان اتوبوسرانی به زير 3سال

خبرگزاری ایمنا: مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بيان اين‌كه عمر ناوگان اتوبوسراني در اصفهان 5/3 سال است تصريح كرد: با نوسازی 150 دستگاه اتوبوس فرسوده تا پایان سال جاری عمر این ناوگان به زیر سال کاهش می یابد.

به گزارش ایمنا، سید عباس روحانی با بیان مطلب فوق افزود: ازچند سال پیش نوسازی ناوگان اتوبوسرانی روند خوبی داشته به طوری که عمر این ناوگان در حال حاضر 5/3سال است و بنا به قول های داده شده از سوی مسوولان مربوطه تا پایان سال 150 دستگاه اتوبوس فرسوده از رده خارج خواهد شد .
وی اظهار کرد: در حال حاضر تنها حدود 80دستگاه اتوبوس با عمر حدود 9 سال در ناوگان وجود دارد که در تلاشیم امسال این اتوبوس ها را نیز از رده خارج کنیم تا متوسط عمر ناوگان به زیر3سال برسد.
وی اضافه کرد: 15 درصد مسافران ناوگان شرکت اتوبوسراني نسبت به مدت مشابه سال قبل افزوده شده ودر حال حاضر، 80 دستگاه اتوبوس فرسوده اين کلانشهر با توجه به اجرايي شدن هدفمند شدن يارانه‏ها و افزايش تعداد مسافران ناوگان اتوبوسراني مورد استفاده قرار گرفته اند.
روحانی ادامه داد: نوسازی ناوگان در کانال بخش خصوصی، توسعه و ساماندهی خطوط اتوبوسرانی تا پایان سال از مهمترین برنامه های سال جاری شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه است.
کد خبر 28034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.