اطلاع رسانی سيستم تلفن گويا به دو زبان فارسي و انگليسي

خبرگزاري ايمنا: مدير امور عمومي و پشتيباني شهرداري اصفهان با اشاره به خريداري سيستم كال سنتر(تلفن گويا) برای اداره ارتباطات مردمی 137اظهار داشت: سيستم تلفن گويا تمام اطلاعات شهري را به صورت هوشمند در اختيار شهروندان و گردشگران داخلي و خارجي قرار مي دهد.

به گزارش ايمنا، سيد جلال هاشمي نژاد با بیان این مطلب گفت: با توجه به ويژگي هاي خاص اين سيستم از جمله پشتيباني تعداد قابل توجهي از تماس هاي همزمان و نمايش وضعيت دهي آنها، مسیردهی هوشمند هر تماس به پاسخگوی واجد صلاحیت و ثبت جزییات دقیق تماس ها اين سيستم از سوي شهرداري اصفهان براي استفاده مركز 137 خريداري و نصب گرديد.
وي با بيان اين كه اين سيستم از دو بخش سخت افزاري و نرم افزاري تشكيل شده است، افزود: در اين سيستم با تماس شهروندان از هر نقطه شهر و بيان درخواست و مشكل خود ابتدا پرونده و شماره رهگيري تشكيل سپس با توجه به موقعيت فرد به منطقه مورد نظر اتصال مي يابد.
مدير امور عمومي و پشتيباني شهرداري اصفهان تصريح كرد: تمام اطلاعات شهري را به صورت هوشمند در اختيار شهروندان و گردشگران داخلي و خارجي قرار مي دهد.
هاشمي نژاد با تاكيد بر اين كه اين سيستم به دو زبان فارسي و انگليسي اطلاع رساني مي كند، ادامه داد: آدرس هتل ها، ‌مهمانسراها، مكان هاي تاريخي و گردشگري شهر اصفهان با استفاده از اين سيستم از طریق اداره ارتباطات مردمی 137 در اختيار گردشگران داخلي و خارجي قرار مي گيرد.
کد خبر 27688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.