کاهش 4/9 درصدی مصرف بنزین در نوروز 90

خبرگزاری ایمنا: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا 13 فروردین سال‌جاری مصرف بنزین در اصفهان با کاهش 4/9 درصدی روبه‌رو بوده است.

محمد فرازمند امروز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایمنا با بیان اینکه در طول ایام نوروز بیش از 200جایگاه سوخت در استان اصفهان فعال بودند، اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده از فعالیت جایگاه‌های سوخت در اصفهان، مصرف بنزین در تعطیلات نوروز 90 به نسبت نوروز سال گذشته بیش از یک میلیون لیتر کاهش داشته است.
وی مصرف بنزین را در نوروز سال گذشته 71 میلیون و 27 هزار و 700 لیتر عنوان کرد و بیان داشت: در تعطیلات نوروز 90 مصرف بنزین در جایگاه‌های سوخت مناطق استان اصفهان، 64 میلیون و 374 هزار و 200 لیتر بود که این میزان به نسبت سال گذشته با 4/9 درصد کاهش روبه‌رو بوده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به تهمیدات لحاظ شده توسط ستاد تسهیلات نوروزی اصفهان و این شرکت در جهت تامین و استفاده بهینه از جایگاه‌های سوخت استان اصفهان در ایام نوروز 90، بیان کرد: در تعطیلات نوروز با برنامه‌‌ریزی و اقدامات صحیح خدمات‌رسانی جایگاه‌های سوخت بنزین به مسافران و شهروندان به نحو مطلوبی انجام شد و حتی جایگاه‌های سوخت‌رسانی در سطح استان به خودروهای دوگانه‌سوز خدمات مناسبی را ارائه دادند.
کد خبر 27393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.