در شهر اصفهان 5 مجموعه فرهنگی تفریحی بانوان فعال است

مدیر هماهنگی مراکز تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر 5 مجموعه فرهنگی باغ بانوان در شهر اصفهان فعال است که با برنامه ریزی های انجام شده تعداد آنها در سال های آینده افزایش می یابد.

امینه جلالی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مجموعه های فرهنگی- تفریحی باغ بانوان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان است که به منظور ترویج سبک زندگی صحیح و نشاط بخش در خانواده ها گام برداشته است.
وی افزود: در این مجموعه برنامه های متنوعی از جمله جشن های خانوادگی، مسابقات ورزشی و مشاوره های خانوادگی برگزار می شود.
مدیر هماهنگی مراکز تفریحی سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 5 مجموعه فرهنگی باغ بانوان در شهر اصفهان فعال است که تعداد آنها در سال های آینده افزایش می یابد، گفت: باغ بانوان ناژوان در انتهای خیابان الفت، باغ بانوان پردیس در اتوبان شهید حبیب اللهی، باغ بانوان صفه جنب ترمینال صفه، باغ بانوان طلوع در اتوبان شهید آقابابایی و باغ بانوان فروغ در خیابان رهنان واقع شده است.
وی تاکید کرد: به استناد کلام ائمه اطهار(ع) که سفارش کرده اند:" انسان باید اوقات زندگی خود را به 4 بخش عبادت، کار و فعالیت، معاشرت و پرداختن به تفریح تقسیم کند"، مدیریت تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با هدف بهبود ارتقاء فرهنگ تفریح و ارایه الگوهای سالم برای افزایش نشاط شهروندان به خصوص بانوان اقدام به راه اندازی باغ بانوان در شهر اصفهان کرده که این باغ ها آماده پذیرش بانوان حتی در ایام تعطیل هستند.
جلالی اضافه کرد: در باغ های بانوان فعالیت های تفریحی(پذیرش اردو از تمام ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی با رزرو قبلی، برگزاری اردوها و جشن های مختلف)، ورزشی و آموزشی(کلاس هاس تک جلسه ای در رشته های مختلف) در نظر گرفته شده است. 09134/115/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews 
کد خبر 263810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.