رضا عطاران بازیگر فیلم کمدی «هزارپا» شد

بعد از صدور مجوز ساخت فیلم «هزارپا»، رضا عطاران به عنوان اولین بازیگر این فیلم سینمایی معرفی شد.

به گزارش ایمنا، ابوالحسن داوودی قرار است 15 سال پس از کمدی موفق «نان و عشق و موتور 1000» با فیلمنامه‌ای که نگارش آن را امیر برادران، مصطفی زندی و پیمان جزینی بر عهده دارند، بازگشت دوباره‌ای به ساخت فیلم‌های طنز داشته باشد.
در حالی که پیش‌تر ابوالحسن داوودی از اعلام نام بازیگران «هزارپا» خودداری کرده بود، خبرگزاری فارس امروز از توافق داوودی با رضا عطاران برای بازی در این فیلم سینمایی خبر داد. پیش از این، تنها از پیمان جزینی به عنوان نویسنده فیلمنامه «هزار پا» نام برده شده بود، اما رضا رخشان تهیه کننده این فیلم به آی سینما خبر داد که امیر برادران و مصطفی زندی به همراه جزینی نگارش نگارش فیلنامه فیلم جدید ابوالحسن داوودی را بر عهده داشتند.
«هزارپا» اولین تجربه همکاری ابوالحسن داوودی و رضا عطاران به حساب می‌آید. داوودی پس از دریافت پروانه ساخت «هزارپا» اعلام کرد که فیلم جدید خود را اوایل سال آینده کلید خواهد زد.
کارگردان «رخ دیوانه» درباره فیلمنامه «هزارپا» گفته بود که داستان این فیلم در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد روایت می‌شود و با بیانی طنز به اتفاقاتی که آن زمان در کشور رخ می‌داد، می‌پردازد./
منبع:آی سینما
12135/135/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
کد خبر 263472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.