سرخوش و دیناروند در بین هشت بازیکن برتر اسنوکر آسیا

دو ملی‌پوش اسنوکر کشورمان با پیروزی در مقابل حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت‌های ورزش‌های بیلیاردی قهرمانی آسیا در رشته اسنوکر  روز گذشته آغاز شد و طی آن امیر سرخوش قهرمان تیمی اسنوکر جهان و قهرمان آسیا با پیروزی 4 بر صفر در مقابل حریفانی از چین و کره جنوبی و ثبت بریک 126 امتیازی و آرمان دیناروند (بازیکن اصفهانی) با پیروزی 4 بر صفر در مقابل بحرین و 4 بر 3 در مقابل هند، در بین هشت بازیکن برتر اسنوکر آسیا قرار گرفتند و راهی مرحله یک چهارم پایانی شدند. ادامه این رقابت‌ها امروز پیگیری خواهد شد.
نخستین دوره رقابت های ورزش های بیلیاردی قهرمانی آسیا سوم تا یازدهم مهرماه به میزبانی کشور امارات (فجیره) در رشته های اسنوکر 15 توپ، تیمی، شش توپ، ناین بال انفرادی، ناین بال تیمی و ایت بال چینی در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
تیم ملی بیلیارد  ایران با حضور سهیل واحدی، امیر سرخوش، آرمان دیناروند و مهران ارشادی در رشته اسنوکر، محمدعلی پردل، علی مقصود، کاوه زرعکانی در رشته پاکت بیلیارد، ساسان لشکری در رشته بیلیارد سه توپ و در بخش بانوان  اکرم محمدی، بهناز اقدم، نادیا کامران در رشته اسنوکر و  مریم ایزدی، پریسا منگلی، اکرم محمدی در رشته ناین بال در این رقابت ها شرکت کرده است.
15118/118
کد خبر 248855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.