ثبت‌نام 500 مددجوی زندان خمینی شهر در طرح حافظان قرآن کریم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر از ثبت‌نام 500 نفر از مددجویان زندان این شهرستان در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان خمینی شهر آغاز شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه کشور سهمیه شهرستان خمینی شهر را برای این دوره 2225 نفر اعلام کرده بود که خوشبختانه تاکنون 2240 نفر در رده های سنی مختلف جهت شرکت در این دوره ثبت نام کرده اند و اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر موفق شده تا سهمیه خود را نیز تکمیل نماید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر در ادامه افزود: 500 نفر از مددجویان و پرسنل زندان خمینی شهر، 1000 نفر از دانش آموزان، بسیجیان و دیگر افراد در کلاس های این دوره ثبت نام کرده اند و از مزایای این طرح نیز استفاده می نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی در ادامه بیان کرد: دارالقرآن های فعال در سطح شهرستان، مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه و پایگاه های بسیج شهرستان در راستای اجرای این دوره با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همکاری می کنند./
کد خبر 239505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.